Helge Schneider Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

100.000 Rosen Schick Ich Dir Lyrics

Add song information...
Edit
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Hunderttausend Rosen schick ich dir, und dafür bleibst du bei mir! Für immer, für immer. Hunderttausend Rosen schick ich dir, und dafür bleibst du bei mir. Liebe im Herbst des Lebens ist so frei wie die Natur. Hunderttausend Rosen schick ich dir, hunderttausend Rosen schick ich dir. Hunderttausend Rosen schick ich dir!
Liebe ist nicht nur ein Wort, es ist das Feeling, das ich habe, seitdem Du da bist! Ich will dich lieben und halten in meinen Armen und ganz ganz zärtlich sein. Ich will den Arm um dich legen und dich kosen. Hunderttausend Rosen schick ich dir, mein Schatz!

print correct
Featured Video video

Jack Johnson, Phoenix, Thirty Seconds…

Featured Video

Listen to Helge Schneider Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll