Ben l'oncle soul Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Ain't Off To The Back Lyrics

from Ben l'Oncle Soul

"Ain't Off To The Back" is track #9 on the album Ben l'Oncle Soul.
Edit
"Ain't Off To The Back" is track #9 on the album Ben l'Oncle Soul.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

U know I'm tired of workin
And my hands are so tired too
U know I'm tired of walkin
So I'm sitting here next to you

Ain't off the back, I'm resting my feet
U know what I think I'll have a seat
U do what u need sir- you call who you need sir
But imma sit right here, pardon me !

I know a man understands in this world
When a woman's gone and up her mind
And I don't know much
But I do know it's wrong
For me to get up. Do what you gotta do sir

I'll tell u something about me
I believe in something that's true
I might as well be a mountain
Cuz you know ain't about to move

And I don't wanna be difficult
But I do wanna change everything yeah
No one can make me move that's why
I'mma fight to make it right I'mma fight until it's right

No sir, you tha chauffeur
Paid my bus fare and I got a transfer
Laws to deter, that's how we were
Things finna change now I'm sitting right there
Step to tha side, Emmet Till died
Couldn't hold us back with the chains but they tried
Bills to provide, got ratified
Signed by the judge an the man but they lied
Now we standin' up and she's sitting down
Better watch for the hose when we march through your town
If you're black or you're brown eyes on the crown
Add up the tears that we shed I could drown
These are the times-things gotta change
Ride in the front take it back to the range
Ain't a new campaign we can maintain
No going back falling off is insane

print correct
Listen to Ben l'oncle soul Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News

Poll

Vote Now
Next Poll