Dawn Richard Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Automatic Lyrics

from Armor On

"Automatic" is track #4 on the album Armor On.
Edit
"Automatic" is track #4 on the album Armor On.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Automatic Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

How'd I get stuck livin' like this
picture fu*king perfect Stepford Wife;
a symbol to fit your design;
there used to be a heart in here;
tell me how could anything survive;
walls caved in instead (oh oh oh oh);
like a tune that i play the part; i raise my heart;
i feel so artificial when I'm lovin' you; I can't, I can't;
cause Im not the kinda bitch that's gonna let you go and do that;
Chorus
sorry if you think,
if you think I'm automatic;
fu*kin with the wrong toy, no batteries included;
tryin' to turn me on cause you think Im operatic;
treat me like a droid cause you think Im automatic; damn droid
cause you think I'm automatic;
play me like a toy cause you think I'm automatic;
auto-automatic, cause you think I'm automatic,
auto-automatic cause you think Im automatic;
you call me your prized possession;
show me off like I'm your trophy case;
show me to do what you say (oh oh);
I let you fu*k up my vision with a world thin as a coat of paint;
you had my heart all squared away (oh oh);
(boy you don't love her);
turn my heart into your worse nightmare; (shut me down)
damn with your program (switch me off)
I wanna be human, yeah;
i can not give anything to recognize my own skin;
cause Im gone, just one foot in - [not sure of this line]
system overloaded cause I'm not able to feel that;

Chorus x 2
trade in this armor for a piece of reality;
cause under this metallic girl is a human being;
won't be your droid no more boy fu*k your technology;
I'm done now, Im shorting out;
cause Im not the kinda chick that's gonna let you go and do that;
Chorus x 2
Listen, I don't give a fu*k about you;
I'mma a do me; you go'n do you;
I ain't automatic so let a bitch through;
so let a bitch through,
uh uh uh uh uh uh uh uh uh uh
automatic, automatic, automatic, yeah...

Listen to Dawn Richard Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News