Ryan Leslie Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Beautiful Lie Lyrics

from Les Is More

"Beautiful Lie" is track #2 on the album Les Is More.
Edit
"Beautiful Lie" is track #2 on the album Les Is More.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Beautiful Lie Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

[Verse 1]
Yeah, you gotta love Paris!
Shorty fine I see a future in her face
I said Im at the Le Meurice
She looked at me & said after-party, your place

Wow now thats a five star evenin
Lets hit the suite for some 5 star treatment
Lights off, music on, heavy breathin
Round three, man, Im over achievin

And she lovin the way Im winnin, hey
Im caked up wit mo checks Im getting paid
We wake up its mo sex & minute maid
Thats the Rockstar life I live it, baby

Aint no tellin where Ima go, man
Carefree livin lovin every moment
I leave the buildin tip a hundred to my doorman
Now Im in the gullwing pedal to the floor, man, ugh

[Chorus]
And if youre feelin how Im feelin put your hands to the sky
Cause we only gon get this moment one chance in our lives
And we all wanna believe in a beautiful lie
A beautiful lie

[Verse 2]
Yeah, Im on my j-o-b
Shorty eyeing me like a drug, man, she way OD
I aint pay to get in this club, homie, they owe me
The Presidential convoy thats straight OG, yeah

Lights flash the paparazzi know
They all in line for that Ryan Liberachi show
I used to be the underdog Ralph Macchio
Now u see me stuntin in the club with a Versace ho

And she gon ride for me do or die
And she be killin these b*tches assisted suicide
That mean they killin themselves when she slide thru
I mean, look at her you would want to die too!

And you dont need no other reason
Than the way she be rockin furs out of season
I leave the spot tell the valet gimme my keys, man
My shorty hot you should get you one of these, man!

[Chorus]
And if youre feelin how Im feelin put your hands to the sky
Cause we only gon get this moment one chance in our lives
And we all wanna believe in a beautiful lie
A beautiful lie

Listen to Ryan Leslie Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News