print correct

Been A Long Time Lyrics

from Restless

"Been A Long Time" is track #4 on the album Restless. It was written by Alvin Joiner, Kevin Gilliam.
Edit
"Been A Long Time" is track #4 on the album Restless. It was written by Alvin Joiner, Kevin Gilliam.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Rrrah, uhh, bitch
It's radio radio station, cat Xzibit huh?
K W Balls, Daniel Thompson hold like this
Like that in fact, with a fat-ass Battlecat track
I'm takin' caller number one, that is
Rrrah uhh, bitch, you took too long
Caller number two like this

Bounce up out of the house close to midnight
Full rack up in the back shit is tight
Full charge and I'm out for somethin'
Mass production, Battlecat bang percussion

End of discussion, hittin' some corners, rearrange thangs
And brang change, we expand California
Listen, I lost more than I can ever gain back
From this road to riches, makin' my heart turn black

So I'm cold to bitches, and I never call back
Plus I'm stoned and vicious, lay your whole hood flat
Get your, shit together nigga Big Snoop Dogg told me
'Do music and leave that other shit alone homey'

We came from dust, the Xodus, the hard to touch
Y'all niggaz ain't fuckin' with us, and plus
It ain't nothin' like standin' on your own two
So run them streets, but never let 'em run you

Time is steady wastin', steady wastin'
Since time won't wait for me, yeah, won't wait, won't wait
Just give me a beat that's bang, give me a beat that's bangin'
I'll bust 'til I'm deceased, yeah, wooh, ooh ooh ooh

Tune in, witness the rise of a icon
The python wrap around 'til your breath gone
The upper echelon, and I'm the cat you pull a weapon on
And wanna squeeze 'til my life is gone?

Back to the wall and trust nobody
Sippin' Cognac with Kurupt, Young Gotti
Somebody gotta recognize this
Throw fo' fingers up, add a thumb, then make it a fist

Number one draft pick, lead the league in assists
Give a fuck how you decorate your neck and your wrists
You just settin' yourself up for the twist it's like this
Only a few slide through like the Schindler's List

Who's the bitch, who's the mack, what's worse
The niggaz that bring in the coke or smoke the crack?
Metaphor figure four let it break your back
It's been a long time, where the gangstas at?

Time is steady wastin', steady wastin'
Since time won't wait for me, yeah, won't wait, won't wait
Just give me a beat that's bang, give me a beat that's bangin'
I'll bust 'til I'm deceased, yeah, wooh, ooh ooh ooh

Damn it feels good to be back in the saddle
On top of the game, crackin' the frame, the heat of the battle
Been a long time comin' but we waited
Xzibit went from bein' hated, to makin' the whole world say it

Give a fuck if the radio play it
Niggaz fall like the domino effect and you can't delay it
It ain't about who you are when you're makin your stack
It's the look that's on your face when you givin it back
So picture that

Time, keeps on slippin', slippin'
Keeps on slippin' away
My mind keeps on trippin', trippin'
Trippin' like every day
Yeah, it's been a long time

Time is steady wastin', steady wastin'
Since time won't wait for me, yeah, won't wait, won't wait
Just give me a beat that's bang, give me a beat that's bangin'
I'll bust 'til I'm deceased, yeah, wooh, ooh ooh ooh

Songwriters
ALVIN JOINER, KEVIN GILLIAM

Published by
Lyrics © RESERVOIR MEDIA MANAGEMENT INC, EMI Music Publishing

Listen to Xzibit Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News

Poll

Vote Now
Next Poll