Down With Webster Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Big Wheels Lyrics

from Time to Win, Vol. 2

"Big Wheels" is track #4 on the album Time to Win, Vol. 2.
Edit
"Big Wheels" is track #4 on the album Time to Win, Vol. 2.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Verse 1:
Tic, tac, toe, yup, let's go,
You've got x's, I've got o's.
See my show? I'm so woah.
Not your everyday average joe, yo!
All you need to stop it,
Let's get drunk now, that's the topic.
Vodka or vodka: that's your option.
Take those shots like you're pro at boxing.
You got me thinking it's on now,
Hold the choke of that bong down,
Stumbling onto your lawn now,
People say that I'm wrong now.
Calm down, it's only your grass,
So what I mooned you, it's only my ass.
Don't even ask what I'm thinking, I've been drinking, pour me a glass.

Chorus:
You ride big wheels, and we've got trucks
You see us rolling up, yeah, we rolling up
We showed up now, and we go nuts,
You see us blowing up, yeah, we blowing up
If you got cups, well then, you're old enough, go 'head and hold 'em up. Let's see you hold 'em up.
If you don't like it, you shut up, if you don't know what's up,
Go 'head and phone the cops, we'll say it's soda pop. (pop)

Verse 2:
You wanna party?
Just call me! Send for me! 10-4 me!
Get 40's. Hey shorty, just take this cup and start pouring!
Don't hate with it, spring break with it.
Do some dumb shit, and say they did it.
Do some drunk shit, show some skin!
Nice to meet you, can I meet the twins? YUPP!
I like to win, I got more points than a box of pins.
Now we here, let the fun begin, and get more trash than a garbage bin!
'Cause this ain't nothing new to us, we do it on the reg', man!
Girls, head down, booty poppin' on a keg stand!

Chorus:
You ride big wheels, and we've got trucks
You see us rolling up, yeah, we rolling up
We showed up now, and we go nuts,
You see us blowing up, yeah, we blowing up
If you got cups, well then, you're old enough, go 'head and hold 'em up. Let's see you hold 'em up.
If you don't like it, you shut up, if you don't know what's up,
Go 'head and phone the cops, we'll say it's soda pop. (pop)

print correct
Listen to Down With Webster Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News

Poll

Vote Now
Next Poll