Juvenile Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Break A Brick Down Lyrics

from Reality Check

"Break A Brick Down" is track #9 on the album Reality Check. It was written by Gray, Teruis / Lyon, Andre Christopher / Valenzano, Marcello Antonio.
Edit
"Break A Brick Down" is track #9 on the album Reality Check. It was written by Gray, Teruis / Lyon, Andre Christopher / Valenzano, Marcello Antonio.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Break A Brick Down Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

This is, this is, this is, this is
Yeah, ha ha
Woah, yeah

You put the coke in a tube and whaddya get
Whatever you want a car to the flip of your wrist
Drug traffickin' been happenin' since seventy-six
They lock us up 'cause government be wantin' tax from the shit

I call my people in Detroit, they get that 911
Hoe gon' put it in her pussy and come flyin' with son
And it's plenty full so he gonna consignment some
Same nigga that I be gettin' the lime-ah from

Got yay too, how you want it? Soft piece or hard piece?
Work ain't movin, I'll break it down in a heartbeat
I'm tryin' to put the new 25's on my Rover
So when I hit the lake front they gotta slide over

Yeah, these hoes be respectin' my cars
When I pass, they smile and start adjustin' they bras
Niggaz peep hard and get to twistin' they lips
But they could easily meet, God, so homey, don't even trip

Ridin' with the strap on my lap, other one in the dash
On the way to drop this nigga off a fo'-and-a-half
Last time he put my shit on his tongue
He frowned up, 'cause the boy was numb

Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
I can break a brick down but I prefer to sellin' it whole

I read the paper today and everything was kinda chill
Word is circulatin' niggaz is tryin' to find a deal
So he could ride behind the wheel
Of the 300 and put the dub deuces in the grill

You think you can't get killed? Me neither
That's why we almost forced to keep heaters
A quick ruckus if a bitch touch us
Ain't got no beef with no Muslims but move or you get hit brother

These streets move forward and backwards
These fiends out'chea somethin' more than just actors
One nigga get popped, another fo' get a package
Watchin' out for the law man patrollin' the action

What next? We tryin' to bring it back to the team
Let our dogs see how it is to do your own thing
Not like, baby, though, really put your own bling
You ain't doin nuttin' for me nigga, do your own thing

Ridin' with the strap on my lap, other one in the dash
On the way to drop this nigga off a fo'-and-a-half
Last time he put my shit on his tongue
He frowned up, 'cause the boy was numb

Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
I can break a brick down but I prefer to sellin' it whole

G shit to 'em, I don't just write rhymes
Goin' platinum offa talkin' about my lifetimes
I'm gettin' love in these streets 'cause they like how I rock
I'm just a thug on the beat, fuck a hip-hop cop

Not jumpin' on the bandwagon to get my props
Got somethin' happenin' fo' me right within my block
Now, everybody wanna be the king of somethin'
I guess I'll just call myself the king of hustlin'

I make things happen nigga, I'm a panhandler
Shit not like how it's lookin' on camera
Won't exercise the right to put the bandanna up
And nobody gon' handle us, we never put they hammers up

You couldn't make it where I survive
Right now my city murder rate is at it's all time high
And it's a must I have the piece in sight
When I'm drivin' know I'm showin' them no teeth, just eyes

Ridin' with the strap on my lap, other one in the dash
On the way to drop this nigga off a fo'-and-a-half
Last time he put my shit on his tongue
He frowned up, 'cause the boy was numb

Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
I can break a brick down but I prefer to sellin' it whole

Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
Can you break a brick down? I can break a brick down
I can break a brick down

Songwriters
Gray, Teruis / Lyon, Andre Christopher / Valenzano, Marcello Antonio

Published by
Lyrics © EMI Music Publishing, Universal Music Publishing Group

Listen to Juvenile Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News