Business Lyrics

from The Eminem Show

"Business" is track #2 on the album The Eminem Show. It was written by Young, Andre Romell/mathers, Marshall/elizondo, Michael A., Jr./feemster, Ronald.
Edit
"Business" is track #2 on the album The Eminem Show. It was written by Young, Andre Romell/mathers, Marshall/elizondo, Michael A., Jr./feemster, Ronald.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Business Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

Marshall, sounds like an S.O.S
Holy whack unlyrical lyrics Andre, you're fuckin' right
To the rap mobile, let's go

(Marshall, Marshall)
Bitches and gentleman, it's show time
Hurry, hurry step right up
Introducin' the star of our show, his name is

(Marshall)
You wouldn't wanna be anywhere else in the world right now
So without further ado, I bring to you
(Marshall)

You 'bout to witness hip hop in its most purest
Most rawest form, flow almost flawless
Most hardest, most honest, known artist
Chip off the old block but old doc is back

Looks like Batman brought his own Robin
Oh god, Saddam's got his own Laden
With his own private plane, his own pilot
Set to blow college dorm room doors off the hinges

Oranges, peach, pears, plums, syringes
Yeah, here I come
I'm inches away from you, here, fear none
Hip hop is in a state of 9-1-1, so

Let's get down to business
I don't got no time to play around what is this?
Must be a circus in town, let's shut the shit down
On these clowns, can I get a witness?
Hell yeah

Let's get down to business
I don't got no time to play around what is this?
Must be a circus in town, let's shut the shit down
On these clowns, can I get a witness?
Hell yeah

Quick gotta move fast, gotta perform miracles
Gee willikers Dre, holy bat syllables
Look at all the bullshit that goes on in Gotham
When I'm gone time to get rid of these rap criminals

So, skip to ya Lou, while I do what I do best
You ain't even impressed no more, you used to it
Flows too wet, nobody close to it
Nobody says it was 'til everyone knows the shit

The most hated on outta all those who say they get hated
On eighties songs that exaggerate it all so much
They make it all up, there's no such thing
Like a female with good looks who cooks and cleans

It just means so much more to so much more
People when you rappin' and you know what for
The show must go on, so I'd like to welcome y'all
To Marshall and Andre's carnival

Come on, let's get down to business
I don't got no time to play around what is this?
Must be a circus in town, let's shut the shit down
On these clowns, can I get a witness?
Hell yeah

Let's get down to business
I don't got no time to play around what is this?
Must be a circus in town, let's shut the shit down
On these clowns, can I get a witness?
Hell yeah

It's just like old times, the dynamic duo
Two old friends, why panic?
You already know who's fully capable, the two caped heroes
Dial straight down the center 8-0-0

You can even call collect, the most feared duet
Since me and Elton played career Russian Roulette
And never even seen me blink get me bustin' a sweat
People steppin' over people just to rush to the set

Just to get to see an MC who breathes so freely
Ease over these beats, and be so breezy
Jesus, how can shit be so easy?
How can one Chandra be so Levy?

Turn on these beats MC's don't see me
Believe me, BET and MTV
Are gonna grieve when we leave, dawg for sheezy
Can't leave rap alone the game needs me

'Til we grow beards, get weird and disappear into the mountains
Nothin' but clowns down here
But we ain't fuckin' around 'round here
Yo Dre, whuddup? Can I get a hell yeah?
Hell yeah

Let's get down to business
I don't got no time to play around what is this?
Must be a circus in town, let's shut the shit down
On these clowns, can I get a witness?
Hell yeah

Let's get down to business
I don't got no time to play around what is this?
Must be a circus in town, let's shut the shit down
On these clowns, can I get a witness?
Hell yeah

So there you have it folks
(Marshall)
Has come to save the day
Back with his friend Andre
And to remind you that bullshit does not pay

Because
(Marshall)
And Andre are here to stay and never go away
Until our dying day, until we're old and gray

(Marshall)
So until next time friends
Same blond hair, same rap channel
Goodnight everyone, thank you for coming
Your host for the evening
(Marshall)

Songwriters
YOUNG, ANDRE ROMELL/MATHERS, MARSHALL/ELIZONDO, MICHAEL A., JR./FEEMSTER, RONALD

Published by
Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc., EMI Music Publishing, Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, WINDSWEPT HOLDINGS LLC

Listen to Eminem Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News