Blazin Squad Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Crossroads Lyrics

from In The Beginning

"Crossroads" is track #1 on the album In The Beginning. It was written by Jasper, Christopher H / Isley, Marvin / Isley, Ernie / Isley, Ronald / Isley, Rudolph / Isley, O'kelly / Mc Cane, Bryon / Scruggs, Charles / Henderson, Anthony / Howse, Steven.
Edit
"Crossroads" is track #1 on the album In The Beginning. It was written by Jasper, Christopher H / Isley, Marvin / Isley, Ernie / Isley, Ronald / Isley, Rudolph / Isley, O'kelly / Mc Cane, Bryon / Scruggs, Charles / Henderson, Anthony / Howse, Steven.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Bone, Bone, Bone
Bone, Bone, Bone
Bone, Bone, Bone

Now tell me, whatcha gonna do when there ain't nowhere to run
When judgment comes for you, when judgment comes for you?
Tell me whatcha gonna do when there ain't nowhere to hide
When judgment comes for you 'coz it's gonna come for you?

Let's all bring it in for Wally, Eazy sees uncle Charlie
Little Boo, God's got him and I'm gonna miss everybody
I only roll with Bone my gang, look to where they lay
When playing with destiny plays too deep for me to say
Lil' Layzie came to me, told me if he should decease, well, then please
Bury me by my grand-grand and when you can, come follow me

God bless you, working on a plan to heaven
Follow the Lord all 24/7 days, God is who we praise
Even though the devil's all up in my face
But he keeping me safe and in my place, say grace
For the case to race, without a chance to face

The judge and I, guessing my soul won't budge
Grudge, because there's no mercy for thugs
Oh, what can I do?, it's all about our family and how we roll
Can I get a witness? Let it unfold
We living our lives to eternal our soul

Hey, and we pray and we pray
And we pray and we pray
Everyday, everyday, everyday, everyday
And we pray and we pray and we pray and we pray
Still we laced, now follow me roll stroll
Whether it's hell or it's heaven

Come let us take a visit to the people's souls there long at rest
Wally, Eazy, Terry, Boo, it's steadily creeping up on the family
Exactly how many days we got lasting
While you laughing we're passing, passing away
So y'all go, rest y'all souls 'coz I know, I'ma meet you up at the crossroad
Y'all know, y'all forever got love, from them Bone Thugs, baby

Now, Eazy's long gone
Really wish he would come home
But when it's time to die gotta go bye-bye
All a thug could do is cry, cry
Why they kill my dog and man?
I miss my uncle Charles y'all
And he shoudn't be gone, in front of his home

What they did to Boo was wrong
Oh, so wrong, oh, so wrong
Gotta hold on, gotta stay strong
When the day comes, better believe
Bone got a shoulder you can lean on

Hey and we pray, and we pray, and we pray, and we pray
Everyday, everyday, everyday, everyday
And we pray, and we pray, and we pray, and we pray
Everday, everyday, everyday, everyday

Now tell me, whatcha gonna do when there ain't nowhere to run
When judgment comes for you, when judgment comes for you?
Tell me whatcha gonna do when there ain't nowhere to hide
When judgment comes for you 'coz it's gonna come for you?
See you at the crossroads, crossroads, crossroads

So you won't be lonely
So you won't be lonely
So you won't be lonely
So you won't be lonely

And I'm gonna miss everybody
And I'm gonna miss everybody when I'm gone
And I'm gonna miss everybody when I'm gone
And I'm gonna miss everybody when I'm gone

Living in a hateful world, sending me straight to Heaven
That's how we roll
That's how we roll
That's how we roll

And I'm asking the good Lord, "Why?" And sigh He told me we live to die
What's up with murder y'all, see my little cousin was hung
Somebody was really wrong, everybody want to test us dawg
Then Miss Sleazy set up Eazy to fall, you know why we sinning
And Krayzie intended on ending it when it ends
Murder come again, again and again

Now tell me whatcha gonna do
Can somebody, anybody tell me, why?
Hey, can somebody, anybody tell me, why we die, we die?
I don't wanna die, oh so wrong, oh wrong

Now tell me, whatcha gonna do when there ain't nowhere to run
When judgment comes for you, when judgment comes for you?
Tell me whatcha gonna do when there ain't nowhere to hide
When judgment comes for you 'coz it's gonna come for you?

Songwriters
Jasper, Christopher H / Isley, Marvin / Isley, Ernie / Isley, Ronald / Isley, Rudolph / Isley, O'Kelly / Mc Cane, Bryon / Scruggs, Charles / Henderson, Anthony / Howse, Steven

Published by
Lyrics © EMI Music Publishing, THE BICYCLE MUSIC COMPANY