Kid Cudi Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Don't Play This Song Lyrics

from Man On The Moon 2: The Legend of Mr. Rager

"Don't Play This Song" is track #3 on the album Man On The Moon 2: The Legend of Mr. Rager. It was written by Haynie, Emile / Mescudi, Scott.
Edit
"Don't Play This Song" is track #3 on the album Man On The Moon 2: The Legend of Mr. Rager. It was written by Haynie, Emile / Mescudi, Scott.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Don't Play This Song Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

Wanna know what it sounds like when I'm not on drugs?
Please, please don't play this song
Ri-ri-ri-ri-right, ri-right, right
Tryna get my mind, my mind, my mind right, right

People think they really being helpful
By telling me "please be careful"
Yeah right! Ri-ri-ri-ri-right, ri-right, right
Please, please don't play this song, ha ha

Pain, hurt, sadness and loneliness
Balled all that shit right up, tossed it away to the bottomless pit
The part of my mind that slips, the part of my mind so sick
I don't even like to take that trip unless I'm sloppy drunk

I pray for my mom how a teach had a son
That never gave a fuck about scantron
All I wanted was to be a human being
And show the world some new colors and scenes

Imagine all types of beautiful scenery
I remember when I first had tree
Smoked out a black and mild, so dumb of me

Now, I'm grape cigarillo man
Any young black kid, guaranteed fan
Hold it down humble pie on the humble
And I treat normal girls like models

Reckless and young, and my, my mom's callin'
Think I should hit decline
I'm numb face while I'm thinkin' 'bout suicide

Wanna know what it sounds like when I'm not on drugs?
Please, please don't play this song
Ri-ri-ri-ri-right, ri-right, right
Tryna get my mind, my mind, my mind right, right

People think they really being helpful
By telling me "please be careful"
Yeah right! Ri-ri-ri-ri-right, ri-right, right
Please, please don't play this song, ha ha

Hey, black Robin Hood
Ridin' high just like we should
You know the sayin', ain't no delayin'
Gotta gets to gettin' while the gettin's good

Yeah, demented, my brain was forced to transform
Wise up, I'm checkin' the gate on humble tales and minimum wage
The blogs tell it, Cudi's lame, wearin' a kilt, he must be gay
Let's keep it trill, fuck being discreet
But some girls tweet how they miss my meat

Yeah, Cudders
HBO, that vitamin water
That's money to blow 'cause it's money for blow
Don't take no shit, you can blame my mom

I'm in a maze, I'm in a daze, I'm losin' it
I'm lockin' in my rocket ship, I'll be a blip on your radar, bitch
Feels like things can be covered
Until the day I'm above myself hovered

Wanna know what it sounds like when I'm not on drugs?
Please, please don't play this song
Ri-ri-ri-ri-right, ri-right, right
Tryna get my mind, my mind, my mind right, right

People think they really being helpful
By telling me "please be careful"
Yeah right! Ri-ri-ri-ri-right, ri-right, right
Please, please don't play this song, ha ha

Songwriters
HAYNIE, EMILE / MESCUDI, SCOTT

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Listen to Kid Cudi Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News