Compton's Most Wanted

Overview / Lyrics / Photos / Videos / News

Duck Sick II Lyrics

"Duck Sick II" was written by Tyler, Aaron B. / Manuel, Andre P. / Allen, Terry Keith.
Edit
"Duck Sick II" was written by Tyler, Aaron B. / Manuel, Andre P. / Allen, Terry Keith.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Duck Sick II Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

Mmmm, I'm back for the payback, black
Ready to attack, so to your jaw I start to mack
Its the mutherfucking Compton psycho
So suckers who be sounding so wack, don't try to bite, yo
You'll play the bitch and I'll play the pimp
Then I'll be pimping your ass to make money real fast
Cause to the homies you just don't hit
Can't get juice with that doo-wap pop shit
Geah nigga, I just won't quit
My rap is bomb ass chronic, 10 dollars a hit
Try to diss fool and I'll shut you down
Put on a big nose fool cause its time to clown
So now I gots to break my mutherfucking foot off
In your ass because you came back too soft
They say you can't teach an old dog new tricks
Well this trick is new, its the duck sick 2

Now watch me fuck up your program
And you'll be saying 'damn I lost my luck.'
Now your ass is stuck, mutherfucker
By the Compton gangsta of rap. Raised in the hood
Always up to no good
I need to peel a cap, so I kill some
Poor unfortunate fool with the nine gun
You come fake, fuck with Eiht, you gots no clout
Keep talking shit as I buss your fucking mouth
Now fool what kinda move was that?
I see your quick to talk shit, yeah boy I'm quick to pull the gatt
Claiming my city, oh what a pity
And the way you shout out just sounds shitty
So nigga, slow your mutherfucking roll
Fuck you with a pole, with the rhymes you stole
So gather up your homies, him him and him and you
Geah, its the duck sick 2

I dont beleive it, another mutherfucker
On the rap shelf done fucked hisself
Just squeezed in like a bitch
I guess thats why he raps with a high pitch
I just can't figure
How the punk ever think he could fuck this nigga
Your short, shorter than short, sorry punk
Still blast that ass when the Ides got me drunk
Just keep getting it, dont stop sucking
Too soon punk or Eiht'll start fucking
Your weak old shit that wont last
You won't hang as I slap your bitch ass
So get ready, cause its your mutherfucking calling
You and your wack ass crews 'll start falling
Geah drop your knees, because we ain't through
Get a grip, do it quick, the mutherfucking duck sick 2

We outta here

Songwriters
TYLER, AARON B. / MANUEL, ANDRE P. / ALLEN, TERRY KEITH

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group

Listen to Compton's Most Wanted Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Similar Artists