print correct

Echo Lyrics

from Fantasy Ride

"Echo" is track #4 on the album Fantasy Ride. It was written by Harris, Clifford / Tate, James W.
"Echo" is track #4 on the album Fantasy Ride. It was written by Harris, Clifford / Tate, James W.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

They say Ciara got the hood
Ciara got the burbs
They say Ciara got the moves
Ciara got them curves

Let me put y'all up on my swag, my swag
Diva of Decatur, I got stunnas they black, they black
Up in the salon, the salon to add some tracks
Pocahontas, I got hair down my back, my back
Run that back

Guess I just got the nack, the nack
See a cutie, push up on him, yes, I'm a mack, a mack
Ain't got no suave, I can travel from trap to trap
On my J.O., ayo, when my mac talk back
Run that back

Hello, hello, hello, talkin' bout that fly shit
Somethin' you can ride wit, did you hear me?
Hello, hello, hello, don't disturb me
I don't think you heard me

So I gotta echo, echo
Raise your voice, raise your voice
Girls louder than the boys
Echo, echo
Say it again, say it again
Lemme hear you make some noise

They say Ciara got the hood
Ciara got the burbs
They say Ciara got the moves
Ciara got them curves

Now check that bobble on my finger so right, so right
Got the windows tinted but it's catchin' the light, the light
Speakers thumpin' hard to that Tupac and 50 track
They runnin' to the corner yellin' who that, who that
Run it back

On my shoe game, girl, I'm a fool, a fool
Down to my Giuseppes and the rims on my Rover too
Turned 22, nothin' smaller than 22's
Platinum on the plaque, I got two of 'em back to back
Run that back

Hello, hello, hello, talkin' bout that fly shit
Somethin' you can ride wit, did you hear me?
Hello, hello, hello, don't disturb me
I don't think you heard me

So I gotta echo, echo
Raise your voice, raise your voice
Girls louder than the boys
Echo, echo
Say it again, say it again
Lemme hear you make some noise

They say Ciara got the hood
Ciara got the burbs
They say Ciara got the moves
Ciara got them curves

Turn around, turn around, turn around, turn around
Let 'em see that body, then tell 'em
Wipe me down, wipe me down, wipe me down
You lookin' good enough to hurt somebody

If he didn't hear you before
Well, I bet that he hearin' you now
I bet that he's hearin' you now
He wouldn't listen before
Well, I bet that he hearin' you now

Hello, hello, hello, talkin' bout that fly shit
Somethin' you can ride wit, did you hear me?
Hello, hello, hello, don't disturb me
I don't think you heard me

So I gotta echo, echo
Raise your voice, raise your voice
Girls louder than the boys
Echo, echo
Say it again, say it again
Lemme hear you make some noise

They say Ciara got the hood
Ciara got the burbs
They say Ciara got the moves
Ciara got them curves

Echo, echo, echo, echo
Hello, hello, hello, hello

Hello, hello, hello, talkin' bout that fly shit
Somethin' you can ride wit, did you hear me?
Hello, hello, hello, don't disturb me
I don't think you heard me

So I gotta echo, echo
Raise your voice, raise your voice
Girls louder than the boys
Echo, echo
Say it again, say it again
Lemme hear you make some noise

Songwriters
Harris, Clifford / Tate, James W

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd., Universal Music Publishing Group, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC, Roba Music, RESERVOIR MEDIA MANAGEMENT INC

Listen to Ciara Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll