print correct

Foreign Exchange Student Lyrics

from Zero Heroes

"Foreign Exchange Student" is track #10 on the album Zero Heroes.
"Foreign Exchange Student" is track #10 on the album Zero Heroes.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Yeah..
We're on Squarian yet?
(laughter)
(Verse 1)
What planet did you come from?
With your nails, make-up and hair done
At My show, Hands up to the sun
Ask her what she's doing when it's done.
We're gonna kick it, have a little fun
Play me a in street fighter four and one
Chun Li kicks
Hair in a bun, marvel sweats, all-star chucks
What you smoke, what you drink
Bring TaiKoo? what you think
Bra all black. Panties pink
I'ma see that by the end of the week
We take it slow. I'll Take you home
Your moms dont trip, cause shit you grown
She said "you're gonna let me sleep alone"
I said "nah", she said "come on"
chorus:
I don't know just where you came from
But I need you now
If you leave me for the stars, that's something I would never allow
Yeah see, i knew she wasn't from here
That's why i called her foreign exchange student
She's like fresh as fuck, Louie Vutton, Alexander Wayne, all that
But at the same time she plays Marvel vs. CapCom 3,
Listens to the Pixies religiously,
and had like a 16 Kill streak on Black Ops.
I don't know your circle (circle)
but you like this Square right here
i know your Ex hurt you (hurt you)
but don't be scared, (be scared)
I'll take you high,(so high)
Up in the air, (the air)
George clooney cool, and I dont Bugs thats Looney Tunes
You come back stage my Crew, it's cool
Mass effect 2 And watch Kung Fu
Grabbing these snacks like Scooby-Doo
Smoke to your eyes like Lucy Lou
She knows I ball. She asks for the shots
Hit a triple double, when I pass the Ciroc
If Love is Blind, then I'm at Merc Dock
You ain't going home i'm glad you not...Cause
(Chorus)
I don't know just where you came from
But i need you now
If you leave me for the stars
Thats something I'll never allow

For all the ladies, or should i say Squarian women out there
That this applies to,
I wish i could send you some beautiful flowers
Or teddy bears, or something
But i can't
So I'm gonna have Awesome Sound play the Sin Solo
Just for you baby, just for you
Check it out
Is that vintage? Preferably.
Swag Swag Swag, Swag
Yeah!
(Chorus)
I don't know just where you came from
But i need you now
If you leave me for the stars
Thats something I'll never allow

print correct
Listen to XV Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll

Similar Artists