Kanye West Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Gotta Have It Lyrics

"Gotta Have It" was written by Brown, James / Wesley, Fred / Pickney, St. Clair / Carter, Shawn / Williams, Pharrell / West, Kanye / Roach, Joseph.
Edit
"Gotta Have It" was written by Brown, James / Wesley, Fred / Pickney, St. Clair / Carter, Shawn / Williams, Pharrell / West, Kanye / Roach, Joseph.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Gotta Have It Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

[Intro]
Turn my headphones up, louder

[Verse 1: Kanye West]
'Ello, 'ello, 'ello, hello white America, assassinate my character
Money matrimony, yeah they tryna break the marriage up
Who gon' act phony, or who gone try to embarrass ya
I'mma need a day off, I think I'll call Ferris up
(Bueller had a Muller but I switched it for a Mille
Cause I'm richer and prior to this shit was moving free base)
Had a conference with the DJs, Puerto Rico three days
(Poli with the PDs now they got our shit on replay)
Sorry I'm in pajamas but I just got off the P.J
And last party we had, they shut down Prive
(Ain't that where the Heat play?) Yep! Niggas hate ballas these days.) Yep!)
Ain't that like Lebron James? (Ain't that just like D. Wade? Wait)

[Verse 2: Jay-Z]
Wussup, wussup, wussup, wussup
Wussup muh'fucka where my money at?
You gon make me come down to your house where your mommy at
Mummywrap the kids, have 'em cryin' for they mommy back
Dummy that your daddy is, tell 'im I just want my racks
(Racks on racks on racks) Racks!
(Maybachs on bachs on bachs on bachs on bachs)
Who in that? (Oh shit, it's just blacks on blacks on blacks)
(Hundred stack) How you get it? (Nigga layin' raps on tracks)
I wish I could give you this feeling, I'm planking on a million
I'm riding through yo hood, you can bank I ain't got no ceiling
(Made a left on Nostrand Ave., we in Bed Stuy)
Made a right on 79th, I'm coming down South Shore Drive
(I remain Chi-town) Brooklyn 'til I die

Songwriters
BROWN, JAMES / WESLEY, FRED / PICKNEY, ST. CLAIR / CARTER, SHAWN / WILLIAMS, PHARRELL / WEST, KANYE / ROACH, JOSEPH

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group, EMI Music Publishing

Listen to Kanye West Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Hot Songs

  • Top Lyrics
  • Featured Lyrics
  • Latest Lyrics
  • Similar Lyrics