print correct

H.E.B. Lyrics

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

I'M GOING TO THE H.E.B.!
Yes! Yes, yes yall and you don't stop

When I'm at the H.E.B.
I like to buy my groceries
I like to walk up & down the isles
And check out all the food products
Sometime I spend a long time
Reading the product information
I'm always curious to know
Just how exactly much saturated fat is in...

I'M GOING TO THE H.E.B.!

When I'm at the H.E.B.
Sometimes I see an ex-girlfriend
Or some girl that I had sex with
A long time ago
She'll say how you doin' and I'll say how you doin'
And then we'll exchange numbers
And I'll say that I'll call her but I never do
And then a couple years later I'll see her at the H.E.B

I'M GOING TO THE H.E.B.!

Yes, yes yall and you don't stop
Keep it on, keep on rockin' the body rock
Yeah, yeah, yes, yes yall
H.E.B.!
H.E.B. for ever!
Yo man lets go kick it
H.E.B. style baby
Yes, yes yall and you don't stop
Ohh, yeah
Yeah!

I'm goin to the H.E.B.!
Ahh!
Yes, yes yall and you don't stop
Keep on
Keep rockin' that H.E.B. rock
Boyee!
Oww, Yes!

Check it 1,2
4.99 for some bread and flowers bitch
Gotta get myself a really shitty movie
Oww, Yes!
C'mon, C'mon
Bring it on baby
Onion, potatoe, garden-hose
Aaah! Yes
Oh yes! Yes, yes

I'M GOING TO THE H.E.B.!
Yo, yo, yo, yo, yo, yo, yo, yo, yo, yo, yo, yo!
24 hours a day, 365 days a year
Lit by over 25,000 fluorescent light bulbs baby
That's a lot of Vitamin D bitch!

Hahahahahaha
No! Aaah, haha
Get on it, get on it, get on it
Aaah! hahaha

Yes! Yes, yes and you don't stop
Keep it on!
No, I cannot find a place to park my car
So much merchandise, so little time.
Ohh!
I will get a mexican soda...

print correct
Listen to The Scabs Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll