Mindless Behavior Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Hello Lyrics

from Number 1 Girl

Music Video
"Hello" is track #3 on the album Number 1 Girl. It was written by Millsap, Walter / Nelson, Candice / Gamble, Lakeisha / Jackson, Nelson / Smith, Patrick.
"Hello" is track #3 on the album Number 1 Girl. It was written by Millsap, Walter / Nelson, Candice / Gamble, Lakeisha / Jackson, Nelson / Smith, Patrick.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Hello, hello, hello

When I first saw ya, all I could say
OMG, how do I make her my baby?
Plenty girls want me but you ain't the same
Run it back, handle that, bring my A game,

Everybody knows the way to a girls heart is what you say
So what you say about us talking on another level?
If you like what you hear then you can holla back yeah

[Chorus]
You got me saying, hello, hello, hello, hello
Lemme get that info show you what I mean
I could make it worth your time (time), if I could get you on the line (line)
You got me saying hello, hello, hello, hello
Lemme get that info show you what I mean
I would never waste your time (time)
If I could get you on the line (you be mine)

Pretty girl princess no you don't know me,
I'm tryna change that baby why don't we get up this weekend, see us a movie
I know you got options, but baby I'm the real thing

Everybody knows the way to a girls heart is what you say
So what you say about us talking on another level?
If you like what you hear then you can holla back (yeah)

[Chorus]

And when I hit you baby, I promise you gon always get the real me
No more, no less, just say you'll never disconnect,
'Cause I wont have it, I'm not having that
What you need is right here at your fingertips girl,
Just dial thee two three, seven eight six, nine two zero and one, reach out and touch me

All the girls in the world who's going through it with me say yeah,yeah
All the fellas in the world who's going through it with me say yeah, yeah

You got me saying, hello, hello, hello, hello
Lemme get that info show you what I mean
I could make it worth your time (time), if I could get you on the line (line)
You got me saying hello, hello, hello, hello
Lemme get that info show you what I mean
I would never waste your time (I just wanna get with ya girl, if I could get you on the line)

You be mine, (mine) hello, hello, hello
You be mine, (mine) hello, hello, hello
You be mine, (mine) hello, hello, hello
You be mine, (mine) hello, hello, hello

Songwriters
Millsap, Walter / Nelson, Candice / Gamble, Lakeisha / Jackson, Nelson / Smith, Patrick

Published by
Lyrics © EMI Music Publishing, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group

Poll

Vote Now
Next Poll