Shareefa Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

How Good Luv Feels/Shareefa Interview 1 Lyrics

from Point of No Return

"How Good Luv Feels/Shareefa Interview 1" is track #8 on the album Point of No Return.
Edit
"How Good Luv Feels/Shareefa Interview 1" is track #8 on the album Point of No Return.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

How Good Luv Feels/Shareefa Interview 1 Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

Ooh, damn Rich I'm feeling this. This some old 96 New York shit right here.

[First verse]

I love waking up this morning smelling like you.
I sniffed the sheets and the pillows a little while, hopped out of bed with a pep and a big smile.
Took my shower, got dressed and sprayed my perfume.
Then I got in the car pushed the radio dial soon as I heard this song I turned up the volume.
I thought about when I met you I never thought we'd be together or you would have me open like you do.
'cause last night we made sweet good love baby.

[Chorus]

I thought I knew (thought I knew) but I really ain't know (I really ain't know)
How deep and strong (ooooh)
Your love could go (your love could go)
Slow and long (so slow)
You made the fire burn (my fire burn)
I guess it's true (uhm uhm)
You never too old to learn (How good love feels)

Uh, just let it breathe right here

[Second verse]

I'm always talkin and tellin my people bout you (you you)
'cause how you got me trippin I feel like a kid again your lips taste like chocolate and cinnamon.
I love your style 'cause you keep it hood and stay true (you stay true)
Uh, you be in them streets but you know when to come home so I'll be waiting with one of your shirts on.
Thinking bout when I met you I never thought we'd be together (it's crazy)
Or you would have me open like you do (hey, 'cause last night we made some good love baby)

[Chorus]

I thought I knew (I thought I knew)
but I really ain't know (but I didn't know you)
How deep and strong (yeah)
Your love could go (you sure can go go go)
Slow and long (slow and long)
You made the fire burn (you made my fire burn boy)
I guess it's true (true)
You never too old to learn (How good love feels)

Whew, how many of yall know what I'm talking about out there.
Well I tell you what turn your volume up and let me tell you what I'm talking about.

[Bridge]

See everyday I need your (good love baby, driving me crazy)
In every way I be needing your (good love baby, good love baby, yeah)
See everyday I need you (good love baby, driving me crazy)
In every way I need you (good love baby, good love baby)

[Chorus]

Thought I knew but I really ain't know (really didn't know you)
How deep and strong (Hey)
Your love could go (You sure can go go go)
Slow and long (slow and long)
You made the fire burn (you made my fire burn boy)
I guess it's true (true)
You never too old to learn (to learn)
How good love feels

Listen to Shareefa Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News