Benzino Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

I'm F***ed Up Lyrics

from The Benzino Project

"I'm F***ed Up" is track #22 on the album The Benzino Project.
Edit
"I'm F***ed Up" is track #22 on the album The Benzino Project.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Shit im runnin for president, i need you to vote for me

Chorus:
i gotta cup for the drink, tip for the women, money in the air and the room keep spinnin, body keep sweatin, 1, 2, steppin, eyes in the low but i like this feelin, and im F**k'd up, im F**k'd up.

my wrist shinin, cuz i stay grindin, im the man of the future, i got white diamonds, red diamonds, shit i even got fuschia. she winked at me, so i winked bak, where the waitress at? lets get it in motion. Yea i got the potion, i thought you should kno, bitch ya on my arm like Marylynn Monroe, as ya like bitches, so i like her, playin with the kitty and it aint got fur. we need drinks, right now, not later, straight shots, F**k chasers. Great duce patron, now im gone, every song is not my song, nothings wrong, im just faded, turn that up, thats my favorite.

Chorus:
i gotta cup for the drink, tip for the women, money in the air and the room keep spinnin, body keep sweatin, 1, 2, steppin, eyes in the low but i like this feelin, and im F**k'd up, im F**k'd up.

as the girls keep starin, as my eyes keep winkin, honey's in the air cuz a nigga aint thinkin, talkin with a slur but the nigga's still drinkin, spilt on my shoes "Damn they're European"
wanna see what cha lookin like, what cha trippin with, turn around, let me see you keep trippin it. get it to me baby thought i let it bak, but ya f**k a young nigga that rap.
hold on whats next, lets flex, one test, i must have sex, thats right lets talk for a lil bit, f**k that, lets f**k for a lil bit, and thats that.

Chorus:
i gotta cup for the drink, tip for the women, money in the air and the room keep spinnin, body keep sweatin, 1, 2, steppin, eyes in the low but i like this feelin, and im F**k'd up, im F**k'd up.

i say, we.. should have some drinks...
tell me.. what you think...
maybe.. we can go...
back.. to my home...

Chorus:
i gotta cup for the drink, tip for the women, money in the air and the room keep spinnin, body keep sweatin, 1, 2, steppin, eyes in the low but i like this feelin, and im F**k'd up, im F**k'd up.

print correct
Listen to Benzino Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News

Poll

Vote Now
Next Poll