Elton John Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

It Ain't Gonna Be Easy Lyrics

from A Single Man

"It Ain't Gonna Be Easy" is track #9 on the album A Single Man. It was written by John, Elton / Osborne, Gary Anthony.
Edit
"It Ain't Gonna Be Easy" is track #9 on the album A Single Man. It was written by John, Elton / Osborne, Gary Anthony.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

It ain't gonna be easy from now on
You've been messing around while I've been gone
But sometimes telling the truth can be unkind
Folks who suffer guilt can be so blind

It ain't gonna be easy I can tell
Just how empty I'm feeling you know damn well
I'm telling you it ain't gonna be easy from the start
Look out honey you're playing with my heart

It ain't gonna be easy and that's for sure
Changing things back the way they were before
Once you've lifted the lid on such pain
It ain't easy to put it back again

It ain't gonna be easy to forget
Now you've been seeing a man that I ain't met
I'm telling you that it ain't gonna be easy from the start
Look out baby, you're playing with my heart

It ain't gonna be so easy this time around
Turning back the clock on what's gone down
Oh there comes a time when you need to make a stand
You gotta play your cards or fold a losing hand

And it ain't gonna be easy and that's no lie
But if you're willing to try it so am I
It ain't gonna be so easy from the start
You better look out darling, you're playing with my heart

It ain't gonna be easy, it ain't gonna be easy

It ain't gonna be easy and that's no lie
But if you're willing willing to try it so am I
It ain't gonna be so easy from the start
You better look out darling, you're playing with my heart
With my heart, yeah

It ain't gonna be easy, it ain't gonna be easy

It ain't gonna be so from the start
It ain't gonna be easy from the start
It ain't gonna ut ain't gonna be easy be so easy
Easy easy easy easy easy easy yeah
It ain't gonna be so easy

It ain't gonna be so easy from the start, you got my heart
And it ain't gonna be so easy from the start
It ain't gonna be so easy from the start
It ain't gonna be so easy easy from the start
Even from the start

It ain't gonna be so easy from the start, you got my heart
But it ain't gonna be easy from the start
It ain't gonna be so easy easy from the start
It ain't gonna be so easy

Songwriters
JOHN, ELTON / OSBORNE, GARY ANTHONY

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group

Featured Video video

Jack Johnson, Phoenix, Thirty Seconds…

Featured Video

Listen to Elton John Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll