R. Kelly Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Love Is Lyrics

from Love Letter

"Love Is" is track #10 on the album Love Letter. It was written by Kelly, Robert S..
Edit
"Love Is" is track #10 on the album Love Letter. It was written by Kelly, Robert S..
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Ooh yeah, oh baby

Said I'm feeling pretty good right now, babe, ooh boy
Good about our loving darling, listen

Like the world goes around every day, baby
That is how you spin me
Might as well call me a telegram, baby
'Cause darling, that's just how you send me, yeah

I might as well take me a pen and sign a waiver
To be yours for the rest of my life, oh baby
You rescued me from heartache just like a savior
Now being in your arms is my paradise

Listen baby
Ain't no love like your love, ain't no kiss like your kiss
Felt a whole lot of things but nothing's ever felt like this
You a genie to me, babe, the way you grant my wish
And tonight we're gonna let the world hear it

This is how our love is
You and me forever, baby, sing it, darling
Oh, this is how our love is
Can't nobody come between it, nah, babe

Listen honey
Ain't no doubt what we got, baby, is one of a kind
We're in the hall of fame as the greatest love of all time
So many said that this love wouldn't last too long
But we got the victory, darling and proved them all wrong

Just like the sun comes in and chased away the rain, oh girl
See I love you, boy, 'cause you take away my pain
And it don't matter where you are, just call me, baby
'Cause I'd run a million miles just to get to you, baby

Listen honey, now
Ain't no love like your love ain't no kiss like your kiss
Felt a whole lot of things but nothing's ever felt like this
You a genie to me, babe, the way you grant my wish
And tonight we're gonna let the world hear it

This is how our love is
You and me forever, baby, sing it to me, darling
Girl, this is how our love is
Ain't nobody come between us, babe

Now let me tell you how I feel
See our love is like an antidote and we deliver
Whole wide world with it, darling, preach to me

This love is like the people's hope
Something outta heaven, baby, 'cause it's gotta colon
Oh girl, when we're touching, ooh, when we're feeling
It's crazy like walking on the ceiling

This is how our love is, baby, you and me
You and me sing it to me, girl
Oh, this is how our love is, baby
And can't nobody come between us, baby

This is how our love is, rain, sleet or snow
Oh baby, I want the whole wide world to know
This is how our love is, forever and a day, hey
It will always be this way

This is how our love is, take it or leave it
You and me together, take it or leave it
This is how our love is, take it or leave it
Take it or leave it, this is how our love is

Songwriters
KELLY, ROBERT S.

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC

Listen to R. Kelly Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Poll

Vote Now
Next Poll