Travis Porter Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Make It Rain Lyrics

Music Video
"Make It Rain" was written by Roberts, Markous / Woods, Donquez / Duncan, Demetrius / Mattox, Shameer / Hill, Ashley.
"Make It Rain" was written by Roberts, Markous / Woods, Donquez / Duncan, Demetrius / Mattox, Shameer / Hill, Ashley.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

[Chorus:]
You wanna see some ass
I wanna see sum cash
Keep dem dollars comin
And das gonna make me dance
And das gonna make me dance
And das gonna make me dance
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick

[Quez:]
I'm make it rain bitch
I'm make I rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain

[Ali:]
I'm make it rain bitch
I'm make it rain bitch
I'm throw sum 20's ain't got no mutha fuckin change bitch
Do you want dis money (yeah)
Den she keep on hollen (yeah)
Den she said she wanna go
And where's da after party
At my fuckin house hoe
Put it in yo mouth hoe
I'm make it rain call me "Mr. Dark Cloud" hoe
We so fuckin wild son
Das my fuckin style hoe
Den I bend her over and say was up with dat tote

[Chorus:]
You wanna see some ass
I wanna see sum cash
Keep dem dollars comin
And das gonna make me dance
And das gonna make me dance
And das gonna make me dance
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick

[Quez:]
I'm make it rain bitch
I'm make I rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain

[Quez:]
Rain rain das what da hoes be screamin
Blang blang das when my diamonds be gleaming
Cam in dis thang thrown cash like a pass
Den I pop me some campaign soaked her ass den I laughed
(Make it make it rain trick)
Money ain't a thang bitch
Go on shake dat ass ain't no shame in yo game bitch
Take you to da crib and knocked yo pussy out da frame bitch
I'm make it rain bitch, wats dat shit you sayin bitch

[Chorus:]
You wanna see some ass
I wanna see sum cash
Keep dem dollars comin
And das gonna make me dance
And das gonna make me dance
And das gonna make me dance
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick
Make it rain trick make it make it rain trick

[Quez:]
I'm make it rain bitch
I'm make I rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain
I'm make it rain bitch
I'm make it rain

[Strap:]
(You wanna see some ass)
yeah.. why you playin guh
(I wanna see some cash)
so what chu sayin guh
Shawty said nigga you broke... hold up
Broke niggaz make me sick... throw up
Broke bitches talk to much... bitch shut up
Twenty-five hundred in ones
In finna wet her up
Make it make it rain bitch
I'm make it rain... yeahh
You just do yo thang bitch
You just do yo thang... yeahh
I'm single wit alot of pringles
If you wanna mingle get on my Mandingo bitch
Shawty talk shit cause she know dat she the shit
she be sangin dis

Make it rain trick
[Quez:] I'm I'm make it rain bitch
Make it rain trick
[Quez:] I'm I'm make it rain bitch
Make it rain trick
[Quez:] I'm I'm make it rain bitch
Make it rain trick
[Quez:] I'm I'm make it rain bitch

Songwriters
Roberts, Markous / Woods, Donquez / Duncan, Demetrius / Mattox, Shameer / Hill, Ashley

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Listen to Travis Porter Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll