print correct

Move, Shake, Drop Lyrics

"Move, Shake, Drop" was written by Armando Perez;luis Alejandro Diaz;hugo Andres Diaz;lazaro Mendez.
"Move, Shake, Drop" was written by Armando Perez;luis Alejandro Diaz;hugo Andres Diaz;lazaro Mendez.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

We gonna shut em down
Yall thought we killed em with the last one?
Ow! Remix!
Casely, DB, Diaz Brothers, Flo Rida
Poboy, Lip-a-lot, DJ Laz

I wanna see you move move, shake shake, now drop, what your momma say
Move move, shake shake, now drop, what your daddy say
Move move, shake shake, now drop, what your sister say
Move move, shake shake, now drop drop drop drop
(Flo Rida, DJ Laz, Poboy)

Hey! I wanna see you move and shake it
Drop it shorty, lil mama got the body
Uh huh, slim waist and Apple Bottoms she got
They look good all in my face

I like when they loose, Patron get abused
DJ Laz got em on pimp juice
She bringing it back, throwin it around for niggas stacks
I think I'll give her the cash, do what she do with her ass
Me? What I think?

Shorty fine, damn right, I'm bout to lose my mind
So stacked know how to make they body wind, grind
I wanna press rewind
Now give it to me one time, give it to me two time

Flo Rida, must say I like when them freaks
Get Lucy low to the floor in them jeans
Ay baby, tig ol' bitties baby B
When I'm in the club with DJ L-A-Z

I wanna see you move move, shake shake, now drop, what your momma say
Move move, shake shake, now drop, what your daddy say
Move move, shake shake, now drop, what your sister say
Move move, shake shake, now drop drop drop drop
(Hey, Laz I got you homie)

Girl, you lookin for a stunna, come here honey
Yes, I wanna see you in the back
Yeah, you know where I'm at, yeah
Girl, you lookin for a stunna, yes, I wanna
We could do freaky things right in the back
Yeah, shake your ass like that, that, that, that

Girl, Im tryin to think just what to say
Lookin at your body just hurts my brain
Then you do that d-d-double bounce
Baby, I aint playin around

Do your thang girl, work your skills on my lap
Just turn around and be smacked, smacked
Smacked, smacked

I wanna see you move move, shake shake, now drop, what your momma say
Move move, shake shake, now drop, what your daddy say
Move move, shake shake, now drop, what your sister say
Move move, shake shake, now drop drop drop drop

Yeah, here we go with the remix
Yeah and I know yall feel this
Casley, Laz, Pit, Flo
Better let somebody know

We raw, show up in your town and ball
Pimpin these, these aint nothing at all
So drop to the flo, flo, do a, do a split, split
Bounce up and down, nigga oh my

I like
Bootie and tickle with it
I like
Bootie and tickle with it
I like
Bootie and tickle with it
I like
Bootie and tickle with it
I like

I wanna see you move move, shake shake, now drop, what your momma say
Move move, shake shake, now drop, what your daddy say
Move move, shake shake, now drop, what your sister say
Move move, shake shake, now drop drop drop drop

Shake, shake my ass ass
Show, show my thong thong
Do, do my thing thing
Aint nothing wrong, aint nothing wrong

Shake, shake my ass ass
Show, show my thong thong
Do, do my thing thing
Aint nothing wrong, aint nothing wrong

I like, I like
I like, I like
I like, I like
I like, I like

Songwriters
Armando Perez;Luis Alejandro Diaz;Hugo Andres Diaz;Lazaro Mendez

Published by
PITBULL'S LEGACY;DIAZ BROTHERS MUSIC

print correct
Listen to DJ Laz Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll