Lil' Jon Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Ms. Chocolate Lyrics

from Crunk Rock

"Ms. Chocolate" is track #8 on the album Crunk Rock. It was written by Holmes, William Andrew / Smith, Jonathan / Gholson, Christopher / Kelly, Claude / Kelly, Robert.
Edit
"Ms. Chocolate" is track #8 on the album Crunk Rock. It was written by Holmes, William Andrew / Smith, Jonathan / Gholson, Christopher / Kelly, Claude / Kelly, Robert.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

So sweet, so round, so thick
So nasty, ooh, I love that shit
So smooth, so creamy
God damn it, I must be dreaming

So jiggly, so soft
God damn, I want to break you off
So hot, you gonna melt
Eat you all up by myself

Girl, I can't wait to unwrap ya
The chocolate fix, I'm after
So tasty, my treat
Ms. Chocolate, let me get a little piece

I'm cuckoo for cocoa
So good, I want me some mo'
I'm caught up, I need to stop it
God damn, I love you Ms. Chocolate

Talking to my silky smooth, foxy, chocolate women
Independent, this is y'alls anthem
I like them light-skinned girls with that dark skin
I love chocolate girls, stand up, this is y'alls anthem

Talkin' 'bout hips, talkin' 'bout thighs
Talkin' 'bout big old booties and brown eyes
Chocolate, that's what I gotta have tonight
Leave up out the club with two of mine

Take shots then we'll shocks
And we drink like we own the bar
And she's pushin' that all on me
Conversation like, "Let's just leave"
(Let's go, baby)

Now don't hesitate, no
To the crib right away
She droppin' it, droppin' it
Chocolate, chocolate

Talking to my silky smooth, foxy, chocolate women
Independent, this is y'alls anthem
I like them light-skinned girls with that dark skin
I love chocolate girls, stand up, this is y'alls anthem

Had a red-bone chick before
She don't do it like you do
So I know what I want tonight
Fly on a chocolate high

Baby girl, you'd think you'd know
The right places
(Oh, shit)
Let me lick that chocolate, baby
I want to taste it
(Yeah)

Think I'm in love
With your dark skin
(I love it)
Said I'm in love
With chocolate

Talking to my silky smooth, foxy, chocolate women
Independent, this is y'alls anthem
I like them light-skinned girls with that dark skin
I love chocolate girls, stand up, this is y'alls anthem

Get up, baby

Uh, I gotta have
That dark chocolate
(Give it to me, give it to me)
Tonight, I wanna taste
That dark chocolate
(Give it to me, give it to me)

In my bed, I gotta have
That dark chocolate
(Give it to me, give it to me)

Let me hear the chocolate ladies say, "Hey, yo"
"Hey, yo"

Songwriters
Holmes, William Andrew / Smith, Jonathan / Gholson, Christopher / Kelly, Claude / Kelly, Robert

Published by
Lyrics © EMI Music Publishing, Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group

Ms. Chocolate video

Ms. Chocolate

Watch Now

Ms. Chocolate

Listen to Lil Jon Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Poll

Vote Now
Next Poll