Rich Homie Quan Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Narcotics Lyrics

Add song information...
Edit
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Hey
Rich Homie baby
Let go!
Okay okay.

Hook:
15 on me long way I got it,
F*ck it with it homie, see you poking now my pocket out
I was rolling in that AUDI, I don't poke you know I got it
On the sight in the club, they watching for the croll
Yeah we're callin' narcotics, narcotics, narcotics
Callin' narcotics, narcotics, narcotics
I don't poke you know I got it, you know I got it, you know I got it,
They plottin' and they watchin', we action, we mobbin'
And we're selling narcotics.

All eyes on me, little N rest B
Down my nigga MC soon die behind the ..
Blowin loud like speed, don't even know whatever to get that go
And if you see my nigga die never be the same on flash,
I find myself reminiscent, remember graduation
me you and crucial we smoking kicking it
don't get my bitches in it, toasting the riches come
we live forever and what? My spirit riffin boy,
won't hear me dippin no, and the same ..
I got my taught drunk set right, see me come
But I don't give a f*ck .. twelve when I see the cut,
I got 8,000 for a .. they equal way

Hook:
15 on me long way I got it,
F*ck it with it homie, see you poking now my pocket out
I was rolling in that AUDI, I don't poke you know I got it
On the sight in the club, they watching for the croll
Yeah we're callin' narcotics, narcotics, narcotics
Callin' narcotics, narcotics, narcotics
I don't poke you know I got it, you know I got it, you know I got it,
They plottin' and they watchin', we action, we mobbin'
And we're selling narcotics.

We're callin' we came for, new money, same hoe,
I wanna do, one sew but I know,
I toll like a roll, she gonna do whatever I house,
I heard she like act maybe movin on my count
I do shit but bounce and narcotics don't need harder provin'
Our love is on my kush she study from a ..
Our drug abusing, that weed baby
She show love em choose it, no you need me ..

Narcotics, hard body, on body feelin' ..
Going .., talking business on the thousand ..
No glance is on, I see what's up
Your bitch ain't hoe, ten Benz drop five more
That equal way,

Hook:
Put the 15 on me long way I got it,
F*ck it with it homie, see you poking now my pocket out
I was rolling in that AUDI, I don't poke you know I got it
On the sight in the club, they watching for the croll
Yeah we're callin' narcotics, narcotics, narcotics
Callin' narcotics, narcotics, narcotics
I don't poke you know I got it, you know I got it, you know I got it,
They plottin' and they watchin', we action, we mobbin'
And we're selling narcotics.

print correct
Listen to Rich Homie Quan Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Poll

Vote Now
Next Poll