print correct

N.i.g.g.a(never Ignorant About Getting Goals Accomplished) - Jadakiss Lyrics

from Loyal to the Game

"N.i.g.g.a(never Ignorant About Getting Goals Accomplished) - Jadakiss" is track #13 on the album Loyal to the Game. It was written by Tupac Shakur;curtis Mayfield;jason Phillips;deon Evans;marshall Mathers Iii;maurice Harding;dana Elizabeth Smith;luis Resto;steven King.
Edit
"N.i.g.g.a(never Ignorant About Getting Goals Accomplished) - Jadakiss" is track #13 on the album Loyal to the Game. It was written by Tupac Shakur;curtis Mayfield;jason Phillips;deon Evans;marshall Mathers Iii;maurice Harding;dana Elizabeth Smith;luis Resto;steven King.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Niggas
(Yeah, uh)
Niggas

Who's afraid of the punk police?
Niggas run the streets, no justice, no peace

Fuck the law, rather draw than do time, don't fuck with mine
'Cross the line, my two nines go baya baya when I shoot 'em
Korean mothafuckers was crooked so niggas had to burn and loot 'em
Now the streets ain't safe at night, my niggas, straight take his life

So don't sleep when my jeep creep up, how we hit 'em?
Empty the clip, then dip 'cuz we did 'em
Lickin' of shots for Latasha, that's proper
Love for my niggas but a glock for the coppers

So what the fuck you wanna do now?
I packed a 9 last year in '99, I'm packin' two now
And even if they pull their triggers
They can shoot one man
But nothing's gonna stop the plan of true niggas

Niggas
(Yeah, niggas, you can't fuck with us)
Niggas
(Yeah, niggas, 'cuz bein' a nigga means you love niggas)
Niggas
(Jada, ey, yo)

My dimes make the fiends go to sleep, so they call 'em bedrocks
Niggas is like photographers, all they take is headshots
Your last words'll be, "Damn, what's all these red dots?"
Niggas, nowadays they worry me, my bars is therapy

As long as you usin' them thoroughly
Muuah, 'til the day that they bury me
My niggas is stronger and tighter now
Than they probably will ever be
And I'm a product of the '70's

The hood got niggas on punishment, that's why they never leave
If I ain't eatin' with you, I'm probably beefin' with you
If no money ain't involved, ain't no need for me speakin' with you
I know you got a gun but I'm hopin' you keep it with you

'Cuz unfortunately, I'm one of them rappers that keep a pistol and
You know what the Llama do, Shady Aftermath
Ruff Ryders, D-Block, and of course Amaru
Lotta people honor you, probably 'cuz of the way

That you used to bring the drama to, whoever you wanted to
You a leader when you can get a leader to follow you
But anyway, life goes on, so I'll see you
When I art in Heaven, like our fathers do

Niggas
(Yeah niggas, you can't fuck with us)
Niggas
(Yeah niggas, 'cuz bein' a nigga means you love niggas)
Niggas, niggas
(Nigga, you can't fuck with us)

Songwriters
Tupac Shakur;Curtis Mayfield;Jason Phillips;Deon Evans;Marshall Mathers Iii;Maurice Harding;Dana Elizabeth Smith;Luis Resto;Steven King

Published by
JACEFF MUSIC;EIGHT MILE STYLE MUSIC;JUSTIN COMBS PUBLISHING;UNIVERSAL MUSIC CORPORATION;WARNER-TAMERLANE PUBLISHING CORP.;EMI APRIL MUSIC, INC.;JAE'WONS PUBLISHING;RESTO WORLD

print correct
Featured Video video

Jack Johnson, Phoenix, Thirty Seconds…

Featured Video

Listen to 2Pac Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll