Peck o' Maut
O, Willie brew'd a peck o maut,
And Rob and Alan cam to see.
Three blyther hearts, that lee-lang night,
Ye wad na found in Christendie.
We are na fou, we'fe nae that fou,
But just a drappie in our e'e;
The cock may craw, the day may daw,
And ay we'll taste the barley bree.
Here are we met, three merry boys,
Three merry boys I trow are we;
And monie a night we've merry been,
And monie mare we hope to be!
It is the moon, I ken her horn,
That's blinkin in the lift sae hie:
She shines sae bright to wyle us hame,
But, by my sooth, she'll wait a wee!
Wha first shall rise to gang awa,
A cuckold, coward loun is he!
Wha first beside his chair shall fa',
He is the King amang us three!
tune: Willie brewed a peck o' maut (268)
Peck o' Maut
- Top Lyrics
- Featured Lyrics
- Latest Lyrics
- Stupid Hoe Lyrics by Nicki Minaj
- How Could I Want More Lyrics by Jamie Lynn Spears
- Happy Little Pill Lyrics by Troye Sivan
- So There Lyrics by Alexa Goddard
- More Than Friends Lyrics by Inna
- Love & War Lyrics by Metro Station
- Fire Lyrics by Gavin DeGraw
- All About You Lyrics by Hilary Duff
- My Silver Lining Lyrics by First Aid Kit
- Sweatpants Lyrics by Childish Gambino
- Who Am I Living For? Lyrics by Katy Perry
- Best Mistake Lyrics by Ariana Grande
- Don't Panic Lyrics by French Montana
- So High Lyrics by Wiz Khalifa
- Pop 101 Lyrics by Mariana's Trench
- Smile Lyrics by Mikky Ekko
- The Phoenix Lyrics by Fall Out Boy