Too $hort Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Pimp Me Lyrics

from Gettin' It (Album Number Ten)

"Pimp Me" is track #9 on the album Gettin' It (Album Number Ten). It was written by Stuart Jordan;brian Keith Fleming;mhisani Miller;jr. Lang;todd Shaw;charles Floyd Pipkins.
"Pimp Me" is track #9 on the album Gettin' It (Album Number Ten). It was written by Stuart Jordan;brian Keith Fleming;mhisani Miller;jr. Lang;todd Shaw;charles Floyd Pipkins.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

So what are you sayin' Todd?
So what are you sayin' Todd?
Beyotch

$hort Dog still in this mothafucka for the nine six
Like this

Here comes the ho with the big nuts
He's flowin' like the breeze
I said here comes the ho with the big nuts
And he's flowin' like a breeze

This ain't Halloween, ain't no trick or treat
You young silly ass hoe's can't get shit for free
I give a fuck about what niggas been buyin' you
I'm $hort Dog bitch, I ain't tryin' to

Get on your good side, you better get with me
So we can roll in luxury
Around the world, gettin' money
I'm pimpin' hoe's on Sunday

I'm the kind of nigga that you'll work all night fo'
Won't discriminate, I'll pimp a Chinese White ho
You never seen money with a black man's face
But I swear mothafucka I done had my taste

Can't slow down, full speed ahead
I'm laughin' at you squares sayin' pimpin' is dead
They say sex can kill, you catch AIDS and shit
But the fact stands, hoe's get paid from tricks

I'll never let a hoe, pimp me
I'll never let a hoe, pimp me
And all my hoe's say
Pimp me daddy

I'll never ever, be pimped again
I had to be played once to really understand
But I appreciate it, $hort 'cause I'm related
I probably stuck my game and participated

Got baptized, it wasn't a dream
Now I'm mackin' with the Dangerous Crew and smokin' green
Hit old school playas up, on their help
And we all decided to take a trip

We on a world tour, checkin' our clientele
Wanna see how much pussy these hoe's can sell
Feds say this crew is scandalous
Wanna charge us all for pimpin' and panderin'

From the Mississippi Valley to the ATL to Chi town, Oakland
These bitches will understand
P I till the day I D I E
You'll never pimp me

I'll never let a hoe, pimp me
I'll never let a hoe, pimp me
And all my hoe's say
Pimp me daddy

Ah, Sir Captain, yeah what's goin' on Sir Charles?
Man what ever happened to that great big fine bitch
You had the other day?
Yeah, that old bitch come to me the other day man

Talkin' about she wanna do an old pimp, I knocked that bitch down man
I asked that bitch "What part that you understand bitch?
Because I don't understand none of it ho
You just a ho to me bitch, you nasty ho, ho, ho

So what you sayin', you've never let a bitch pimp you man? Never man
Hey Sir Charles, what ever happened to that expensive broad
I seen you with, that little cutie pie, that little baby girl?
Oh, you talkin' 'bout Unique, my little bitty bitch

Yeah, she that little old six pence lookin' girl
You know she be lookin' kinda fine to me
Man that girl went to work the other night
And brought me $99 off the street

You go boy, she asked me would I loan her $10
So she can get me a grand
I said bitch you got to be crazy, go turn another date
And put my money in my mothafuckin' hand

Ah man, ain't never pimpin'
This ain't no joke, I'll never let a bitch pimp me
Never, never
Say hey, man you know we rollin' with this Dangerous Crew
Oh yeah, with ol' $hort Dog, he good with the pimpin'

He got ol' Suga Ray and Ace over there
You know Goldy comin' back in here
You know Goldy comin' back in now
Oh shit, it's gonna be big pimpin' in this Atlanta, G A

Pimp me daddy

I be flippin' hoe's like a spatula, rakin' 'em in like a new Accra
Bitin' 'em with this game makin' 'em mines for life like Dracula
It's like hypnosis, I pimps your mother, I pimps yo' sis
Hoe's be nothin' but slaves for me, ready to go to their graves for me

I'm lookin' for a ho to knock, hit 'em with a Goldy lock
Get at the ho, spit at the ho, now I got ho rollin' cock
Pimpin' ain't easy, I went from jeans, t shirts and tennis shoes
To gators and suits and zebra hats, my pimpin' tools, I win or lose

My hoe's be bringin' me hoe's, now I got more hoe's than a golf course
With ass like a soft horse, I get 'em with game and never with all force
With a pimp stick on a pimp throne, that lazy ho better get goin'
Ho ain't workin' on Daddy's scratch, she bout to feel the grill of a Cadillac

I was yours when the ho wouldn't leave me
'Cause an angry ho would deceive me
But I'm ten G's ahead of that ho
You want your shit better get it and go

But I be laughin' with Sir Captain
'Cause he always handle what happen
Fall in love with the pimpin' and gettin' ho money
And be like fuck this rappin'

I'll never let a hoe, pimp me
I'll never let a hoe, pimp me
And all my hoe's say
Pimp me daddy

Hey Captain, ain't you glad pimpin' ain't dead?
Yeah, one time I thought the pimpin' was dead man
All the bitches of mine ran off

I called the Pimp God right and he put me on hold
And said his bitch run off, I thought, I thought pimpin' was dead then
But he called back though and said it was all good

Songwriters
Stuart Jordan;Brian Keith Fleming;Mhisani Miller;Jr. Lang;Todd Shaw;Charles Floyd Pipkins

Published by
SRAND MUSIC;UNIVERSAL MUSIC-Z SONGS

print correct
Listen to Too $hort Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll