print correct

Pop The Glock Lyrics

from Sex Dreams And Denim Jeans

Lyric Video
"Pop The Glock" is track #1 on the album Sex Dreams And Denim Jeans.
"Pop The Glock" is track #1 on the album Sex Dreams And Denim Jeans.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

MC Mic
People Call Me Uff
When I rock the party
Bust a nut
Feadz is breakin' out the beat
Shit be hotter... Then Me
Me and He are criuse on a mission
Better watch out my clan gets vicious
Bad ass bitch
I'm rated X
I'm gifted
Ain't gotta sell sex
Cross the beach onto the street
Gotta work hard
No room to cheat

Crunk and grind that's my bloodline
Feadz is mixin
Uffie's shoutin
Uffie's bangin
Feadz is bangin
Time to get low
Do the toostie roll
That's how we do
Do it hot
And if you understood would you...
Stop hatin
Playing Hard
I got a loaded body gaurd
Don't make a move
You glock then pop
Uffie's gonna make the shit rock
Like Dough
Dough I like
Boys call me when they feel freaky hot
I run the show
You got to slow
Pick up the pace with your cracked out face
Uffie's bangin
Feadz is bangin
Time to get low
Do the toostie roll
That's how we do
Do it hot
And if you understood would you...
Be my ryhme
If you can
Yeah you talk shit
Think I care
My style in this flow
Is confusing cuz you don't know

Pop the glock x7
The glock you pop
Sound like twista
Fast as hell
Our rock will beat you no damn well
Gonna make it to the top
Spit this shit Til your drop
Down low Is where to keep it
Boy, doesn't anyone know
Gonna to tear you down
Underneath you just a clown
Time everyone see
What you really be

Play the game the game gets played
I got a man and he goes by feadz
Play the game the game gets played
I got a man and he goes by feadz

Uffie's bangin
Feadz is bangin
Time to get low
Do the tootsie roll
That's how we do
Do it hot
And if you understood would you...
Be my rhyme
If you can
Yeah you talk shit
Think I care
My style in this flow
Is confusing cuz you don't know

Pop the glock
The glock you pop
If you out of line
It's your bang pop
Pop the glock
The glock you pop
If you out of line
It's your bang pop
Pop the glock
The glock you pop
If you out of line
It's your bang pop

Uffie's bangin x3
Feadz is banging
Uffie's bangin
Feadz Is bangin
Time to get low
Do the toostie roll
Uffie's bangin
Feadz is baning
Uffie's bangin
Feadz is baning
Me and he are crusalicious
Better watch out my clan gets vicious
That's how we do
Do it hot
And if you understood would you...
Stop hatin
Playing Hard
I got a loaded body gaurd
Don't make a move
You glock then pop
Uffie's gonna make the shit rock
Like Dough
Dough I like
Boys call me when they feel freaky hot
I run the show
You got to slow
Pick up the pace with your cracked out face

Pop the glock x7
The glock you pop

Pop the glock x7
The glock you pop

If you out of line
It's your bang pop

print correct
Listen to Uffie Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll