Motherlover Lyrics

by The Lonely Island

Andy Samberg: Oh dang.
Justin Timberlake: What is it dawg?
Andy Samberg: I forgot it's Mothers Day
Justin Timberlake: Didn't get a gift for her
Andy Samberg: Other plans got in the way. She'll be so disappointed.
Justin Timberlake: Damn I forgot it too.
Andy Samberg: This could have been avoided.
What the hell are we gonna do?
Justin Timberlake: My moms been so alone ever since my daddy left
Andy Samberg: Cold
Justin Timberlake: No one to hold her tight. Life has put her to the test.
Andy Samberg: I know just what you mean, my moms been so sad and gray
Justin Timberlake: Word
Andy Samberg: My dad can't satisfy her in the bedroom ever since he passed away.
Both: Hold up!
Andy Samberg: You thinkin´ what I'm thinkin´?
Justin Timberlake: I'm thinkin´ I think it too.
Both: Slow up!
Andy Samberg: What time is it dawg?
Justin Timberlake: It's time for a switcharoo
Both: We both love our moms, women with grown women needs.
I say we break em off
Show em how much they really mean
Cause...

I'm a Mother Lover
You're a Mother Lover
We should fuck each others mothers
Both: Fuck each others moms
I'll push in that lady where you came out as a baby
Aint no doubt that shit is crazy
Both: Fuckin' each others moms

Cause every Mothers Day needs a Mothers Night
If doing it is wrong, I don't wanna be right
I'm callin on you cause I can't do it myself
To me you're like a brother, so be my mother lover

Andy Samberg: I'm layin in the cut waitin' for your mom clutchin' on this lube and roses
Justin Timberlake: I got my digital camera, I'm gonna make your momma do a million poses
Andy Samberg: They will be so surprised
Justin Timberlake: We are so cool and thoughtful
Andy Samberg: Can't wait to pork your mom
Justin Timberlake: I'm gonna be the syrup, she can be my waffle
Both: Sho nuff!
Justin Timberlake: My mother loves bubble bath with chamomile
Both: Straight up!
Andy Samberg: Give it to my mom d - d- d - d- d - d - doggystyle
Justin Timberlake: This the perfect plan
Andy Samberg: For a perfect Mothers Day
Justin Timberlake: They'll have to rename this one
Both: All up under the covers day

Cause I'm a Mother Lover
You're a Mother Lover
We should fuck each others mothers
Justin Timbrlake: Fuck each others moms
I'm pushin that lady where you came out as a baby
ain´t no doubt that shit is crazy
Justin Timbrlake: Fuckin' each others moms

Andy Samberg: Break it down...

Andy Samberg: It would be my honor to be your new step-father
Justin Timberlake: It would be my honor to be your new step-father
Andy Samberg: While your in my mother make me another brother (Justin: Jam)
And while I'm in your mother I'll never use a rubber
Justin Timberlake: OH!!!

Cause every Mothers Day needs a Mothers Night
If doing it is wrong, I don't wanna be right
I'm callin´ on you cause I can't do it myself
To me you're like a brother, so be my mother lover
They blessed us both with the gift of life
She brought you in this world so I´ma sex her right
This is the second best idea that we've ever had
The choice can be no other
Be my mother lover

Andy Samberg: Happy mother's day...