Chris Brown

Overview / Lyrics / Photos / Videos / News

Ransom Lyrics

Add song information...
Edit
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Ransom Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

[Chris Brown]

I go by the name of Yung Chris Breezy
Its hard to see me cuz Im fly as a plane
And my swag is in 3-D
I do this in my sleep
In other words its really easy
New album comin soon
And im callin it graffiti
They yellin calm down Chris
Please take it easy
I am takin it easy
But they do not believe me
Is it cuz Im getting this cash money
Like weezy?
Ridin in my lambo,
Listenin to jeezy?
I gotta Spanish chica
All she wanna do is please me
So shawty got a face
Right above where my knees be
Super freaky, and I call her flavor of love
Cuz shes willin to do anything
Just to be on the t.v.
Hot as ever and theres something
Yall should know
Told ya that I wasnt playin
So in I go!
Have you ever seen me and rock cities
Live show?
All I gotta say is P. T. F. A. O.
But enough about them
Now its back, to me!
Im on my grind everyday
Cuz I gots, to be
Im on another level
Homie and its sad, to see
That Im killin it and I aint
Even a rapper B!
VA where it all goes down
The home of Cliffs, Missy, Trey Songz and youre boy
Chris Brown
I gotta represent, homie for my home town
If you aint informed
Nigga now you know now
While Im at it,
Let me wave a Virgin Islands Flag,
Cuz if I dont Rock Cities gon get mad
Im so fly that,
Even when Im not on an airplane
Homie I be still getting jet lag

Thats just a little verse man
I was just having fun.
But I brought my homies
All the way from the virgin islands

[Rock City]

Fresh off the leash
Fresh off the streets
Same timin so I guess you can say
Im fresh off the beach
If theres 5 best rappers
Homie lets all compete
And if you aint spittin crack
Step the hell off the beat
Whatevers youre favorite song
Most likely we wrote it
If you hate me
You love me too
And you even know it
My brother in the back
Yellin please dont do it! (dont do it!)
Chris Brown killed it
So Im about to blow it
Im a serial killer
Micro phone gorilla
2010 thriller cant nobody do it iller
I got a new name
That you can call me
Instead of dope yall just refer to me
As mr. one hell of a nigga
Who you know do it bigger?
Than me and Chris Brizzle?
The flow so cold
Like the mic is a Popsicle
When I'm done you gon have to
put the mic in the hospital
And I ain't even killed it,
Ok maybe a little
Hold on hold on!
I'm buggin,
VA up!
Car Keys
House Keys
Apartment keys
We a long mother F*** way from broke!
I put that on my sons
Got my homie Chris Breezy!
And before I leave you know watsup
PTFAO!
Rock City
I just like to talk ****
Dont stop the beat
We toldem!
In my best Khaled impression,
We the BEST!
Shot out to trey songz

Listen to Chris Brown Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News