Tyler The Creator Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Sandwitches Lyrics

from Goblin

Lyric Video
"Sandwitches" is track #9 on the album Goblin. It was written by Okonma, Tyler / Long, Gerard.
"Sandwitches" is track #9 on the album Goblin. It was written by Okonma, Tyler / Long, Gerard.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

[Intro: Tyler]
Nigga had the fuckin' nerve to call me immature
Fuck you think I made Odd Future for?
To wearin' fuckin' suits and make good decisions?
Fuck that nigga, Wolf Gang

[Verse 1: Tyler]
Who the fuck invited Mr. I Don't Give a Fuck
Who cries about his daddy in a blog because his music sucks? (I did!)
Well, you fuckin' up, and truthfully I had enough
And fuck Rolling Papers, I'm a rebel, bitch, I'm ashin' blunts (Sorry)
Full of shit, like I ate that John
Come on kids, fuck that class and hit that bong
Let's buy guns and kill those kids with dads and mom
With nice homes, 401k's, and nice ass lawns
Those privileged fucks gotta learn that we ain't takin' no shit
Like Ellen Degeneres clitoris is playin' with dick
I'm jealous as shit, cause I ain't got no home meal to come to
So, if you do I'm throwin' fingers out screamin' "fuck you"
I got ten of these Kennedy's
Not Dom, but if I was a Dahm, I would be Jeffery
'Preme hat the color of a leprechaun with leprosy
I'm fuckin' 'bout it, 'bout it, like I'm Master P in '96
It's fuckin' immaculate, they way your daughter smackin' dicks
Surprised she hasn't taked the nasty dick inside her alley you
The Golf Wang hooligans, is fuckin' up the school again
And showin' you and yours that breakin' rules is fuckin' cool again
I'm goin' harder than a midget jumpin' over me
Chronic youth, I'm shovin' blunt wraps in bitches ovaries
Punches to the stomach where that bastard kid supposed to be
Fuck a mask, I want that ho to know it's me, ugh

[Hook:]
Wolf Gang, Wolf Gang
It's the Wolf Gang, Wolf Gang
It's the Wolf Gang, it's the Wolf Gang
It's the Wolf Gang, Golf Wang
It's the Wolf Gang, Wolf Gang
Wolf Gang, triple six crew
It's the Wolf Gang, Golf Wang
Wolf Gang kill them

[Verse 2: Hodgy]
My love is gone for you mommy, you could ride in hearses
I'm sick in the brain dumb bitch, can you nurse this?
You told me life would never, ever, ever get this perfect
Then you smoke a J of weed, and take his kids to the churches
Uh, fuck church, they singin' and the shit ain't even worth it
In the choir, whores and liars, scumbags and the dirt, bitch
You told me God was the answer
When I ask him for shit, I get no answer, so God is the cancer
I'm stuck in triangles, lookin' for my angel
Kill me with a chainsaw, and let my balls dangle
Triple six is my number, you can get it off my Tumblr

[Hook]

[Verse 3: Hodgy]
It was hilarious, well it ain't fuckin' funny now
I'll push this fuckin' pregnant clown into a hydrant stuck in the ground
I step through the stomach, replace the baby with some fuckin' pounds
"My baby daddy shoot bricks, the nigga also shoot rounds"
Cause if I shoot blanks, oops, thanks
I'm right back in it dead yummy and her mildew stank, uhh

[Tyler:]
Free Earl, that's the fuckin' shit
And if you disagree, suck a couple pimple-covered dicks
Um, Wolf Gang, that's the fuckin' clique
Golf Wang kill them all nigga, triple six
Fuck 2DopeBoyz, all them niggas bitches
We don't need y'all, The Fader's who we really fuckin' with, bitch

[Outro: Tyler]
And we don't fuckin' make horrorcore, you fuckin' idiots
Listen deeper than the music before you put it in a box

Songwriters
OKONMA, TYLER / LONG, GERARD

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Listen to Tyler, The Creator Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll