Lil' Kim Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Scheamin' Lyrics

Add song information...
Edit
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Damn, boo, you see honey right there? The little one, yo
Oh, yeah
He ain't got no...nah, look at his shi...nah, he ain't got no cash
No, fuck that that chain probably B.I.G. chain
Hell yeah, you know Biggie's got the fuckin' dollars
Yeah, for real
You know, let's set that nigga up
Nah
Yeah
Only way you get that motherfucker is with some ass, yo
That's the only thing he want now
Suck his dick, he probably like that
He like menage-a-tois
Runnin' pockets, alright?
You know
Until that mother fucker be asleep or some shit like that, right?
Yeah, yeah, let's do that shit
Nah, there go the other one
Sayin they always let the motherfuckin dumb niggaz hold the cash
You know what I mean?
You know
Little Ceas, let's get that nigga
Nah, I'm, I'm scared'a dat nigga
You know he look...
Biggie gettin' ass on a regular basis.
But, so what
You never know, yo, let's just try that shit, yo
I'm goin' for mine yo, fuck that

print correct