Scorpio Lyrics

from Block Brochure: Welcome to the Soil 2

"Scorpio" is track #40 on the album Block Brochure: Welcome to the Soil 2.
Edit
"Scorpio" is track #40 on the album Block Brochure: Welcome to the Soil 2.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Scorpio Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

[Hook] (London)
Scorpio, oh yeah, uh uh yeah, wanna make love, oh yeah
huh, uh oh oh yeah, uh

[Verse 1] (London):
If you assume astrology girl open your mind
I know that there's an inner freak in you
tell me what's your sign.
Oh your a Pisces ooo, heard about you
I know that your the type that likes to let me decide,
on stinging you right
And when I put it on my mind she be moanin'
all threw the night untill the mornin'
and I can get it anytime I want it
because she love my sign

She wanna make love to a scorpio, scorpio oh yeah
She wanna make love to a scorpio, scorpio uhuh oh [x2]

[Verse 2] (E-40):
Uh! I'm scorpio man wikipedia,
I'm a scorpio man wikipedian,
I flip bra right immetiatly,
with my unique buzzay-uh sneak in my clever word play,
you can read up on my history, I'm the fisher from the back.
Aria, aria, some of ustalk this way, madafastia, stay,
my money, my cuda, my way.
My turtle is 9 I guess you should beat the coo coo out the frame
as you scream my name, November 15, scorpio man!
You say your man ain't havin' it, you be happy to use your hands in
whoopty, whopty wham it and keep the stack and standin'
now test yourself, pase yourself, everything I'm demandin'
pase yourself, brace yourself, I'm 'bout to make the landin'!

She wanna make love to a scorpio, scorpio, oh yeah
She wanna make love to a scorpio, scorpio uhuh oh [x2]

[Verse 3] (London):
Oo I see you with us because weak water signs
Now let me stop playin' with you it's cause
I'm blowin' your mind, first I'll start kissin' you
lickin' you strap up girl and enjoy the ride
it be a long drive, yeah
And when I put it on my mind she be moanin'
all threw the night until the mornin'
And I can get it anytime I want it, because she love my sign

She wanna make love to a scorpio, scorpio, oh yeah
She wanna make love to scorpio, scorpio, uh-uh oh [x2]

[Verse 4] (Tech N9ne):
You think I'll be flippin', but the only flippin' I'll do is flippin' your dress up
not to your neck cup, but enough to get your neck mest up
We can do it on the desk, what? We pressed up
Right off your chest up, woah, but you like the way the desk cut
Right off your landing strip I will be landing lip the way I'm handling hips,
I'll be like damn you can drips
You may really like women, but us scorpians refill em',
I'll stay in bed I'm really dedrillium
On November 8 I'm gonna go drend her shank,
and if you a virgin get your gender ate
She's on limber brake, and off your limbs are great,
fuckin' sleeping in your inner space

She wanna make love to a scorpio, scorpio oh yeah
She wanna make love to scorpio, scorpio uhuh oh [x2]

Listen to E-40 Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News