R. Kelly Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Shake Ya Body Lyrics

from TP-2.COM

"Shake Ya Body" is track #20 on the album TP-2.COM. It was written by Samuel Barnes;kimberly Jones;jean Claude Olivier;bobby Robinson;mohandas Dewese;r. (robert) Kelly.
Edit
"Shake Ya Body" is track #20 on the album TP-2.COM. It was written by Samuel Barnes;kimberly Jones;jean Claude Olivier;bobby Robinson;mohandas Dewese;r. (robert) Kelly.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Shake Ya Body Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

U-huh, uh-huh
U-huh, uh-huh

Uh-huh
(Shake ya body body, move ya body body)
Uh-huh
(Twist ya body body, switch ya body body)

Uh-huh
(Dip ya body body, work ya body body)
Uh-huh
(Anybody body, everybody body)

Pub-o, drank-o, 'dro plus the bev-o
Hands in the air-o, holla like echo
Tone's in the dub with, momo and poke-o
Tone be like Kujo, I be like Cecil

Fists rockin' like 'Adrian'
We come through like 'Superfriends'
Tick-tock, tick-tock, it's six o'clock
And the party won't stop, bout to hit the I-Hop
Got twenty inch mirrors rollin' under the drop
So clap that shit up y'all and make it hot

Uh-huh
(Shake ya body body, move ya body body)
Uh-huh
(Twist ya body body, switch ya body body)

Uh-huh
(Dip ya body body, work ya body body)
Uh-huh
(Anybody body, everybody body)

New York, Chicago, Atlanta, L.A.
Miami crazy like yippie-i-yae
Rude boys in the club smokin' on hay
Smoke the choker weed, Cali and the bay

Real live niggaz, put y'all hands up
Wanna get tossed, drink that liquor
Who's got the industry locked, Kelly and Jigga
Trackmasters, turn that shit up

Uh-huh
(Shake ya body body, move ya body body)
Uh-huh
(Twist ya body body, switch ya body body)

Uh-huh
(Dip ya body body, work ya body body)
Uh-huh
(Anybody body, everybody body)

We got honies everywhere
Corks off the Cris' poppin' everywhere
Partyin' hard like we just don't care
The best of both worlds, that shit ain't fair

This shit ain't fair, I am Jay, hov'
Mami shake ya body body, don't hurt nobody hottie
It's me in the god-body, R. Kelly, the John Gotti
Of R&B thug and me I would say I'm probably

The hardest rapper to ever cop on poppy and put it in a song
Ma how could you go wrong?
Ha ha ha ha worse than a armed robbery
Know that I'm armed properly, whenever the arm's rocky

You can go on clockin' me, ain't nuttin' gon' stop me
High as Allah I be, movin' in peace but I
Move with the piece, so them, dudes in the streets
Will never remove my piece, ha ha, got me

Niggaz'll never get me, I never move sloppy
Move with the Glock 50, got some Tupac with me
Let's not test my gangsta, just, raise your glasses
Mami, shake ya asses, this is a thug classic

Make a hole, make a hole and let the queen come past
I come through in the speedboat, with 808's in the glass
Push big things here, bet most of y'all crash
Back to trainin' lightweights, you in the wrong weight class

Haters, stay awake, fuck the Harlem shake
We 'Slam' dance like onyx, check my Ebonics
You got, heat nigga you thinkin' we won't blaze?
Gotta come hard 'cause these are the last days

When I do it I do's it, ain't no more to it
Ask Ice Cube I puts my back into it
From car dealers to Macy's, the cashiers embrace me
We train like the Navy for whatever the case may be

I pass on the 6, they don't impress me much
I want the bulletproof 7 'cause the doors lift up
They pick the best of all girls, so how y'all sound?
I got the best of both worlds, holdin' me down

Uh-huh
(Shake ya body body, move ya body body)
Uh-huh
(Twist ya body body, switch ya body body)

Uh-huh
(Dip ya body body, work ya body body)
Uh-huh
(Anybody body, everybody body)

Uh-huh

Songwriters
Samuel Barnes;Kimberly Jones;Jean Claude Olivier;Bobby Robinson;Mohandas Dewese;R. (robert) Kelly

Published by
WARNER-TAMERLANE PUBLISHING CORP.;NOTORIOUS KIM MUSIC PUBLISHING, INC.;REACH GLOBAL SONGS;EKOP PUBLISHING LLC;UNDEAS MUSIC;UNIVERSAL MUSIC-Z SONGS;ENOT PUBLISHING;SONY/ATV SONGS LLC;KOOL MOE DEE MUSIC

Listen to R. Kelly Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News