Tech N9ne Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Sinister Tech Lyrics

from Anghellic Reparation

"Sinister Tech" is track #8 on the album Anghellic Reparation. It was written by Aaron Yates, William Wilson, Sean Raspberry.
Edit
"Sinister Tech" is track #8 on the album Anghellic Reparation. It was written by Aaron Yates, William Wilson, Sean Raspberry.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Sinister Tech Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

You're the one nigga
Who's a dumb nigga
And a bum nigga
You're a slum nigga
Better run nigga
When I come nigga
With a gun nigga
You're a bitch

Buck you
Never trust you
Never loved you
Never was you
I'mma touch you
I'mma bust you
I'mma crush you
Mother fuck you

That's my nigga Aaron Yates
Style lee lee killa Norman Bates
Holla at me like I'm ollie gates
I'mma put the milli to your face
The nerve of ya yellin', you're a murderer
But ain't nobody ever heard of a
Killa killa doing damage off up in suburbia
Sinister rhyme minister
Tech N9NE be the menace
(Yes, yes)
Diminish ya, finish with the dementia

I'm the grimmest
I done told y'all I was comin'
Better start runnin'
Or bust like a cannon
'Coz I'mma leave hella destruction
Mental breakdown and famine
I would advise you
Not to slide through
'Coz I will oblige you
With a rhyme flow

That will demise you
How can I bow down
To a broke rapper with a foul sound?
How can I flow rounds
With an MC that can't chow down?
Where would you be
If you did'nt copy off me lil' boy?
This type of shit that I enjoy
I sum you up with
Bitch flows, punk foes
Sluts hoes, case closed

If you ain't got shit to fuck with this
Take that dead shit on
And if you're bitch in the club with ass on me
I'm gonna take that home

By the sinister Tech N9NE
By the sinister, by the sinister
By the sinister Tech N9Ne
Vill-on y'all know me by the
Everybody say KC's in the house what

Bounce, rock, skate or fight, shoot, hate
We so chilly, they call us abominable
Everybody know we phenomenal
Get ya' money, get ya' women
If you're getting nothing
Your living is comical

Simon bar sinister
Climbing star finisher
Swine and lard vinegar
Rhyming hard blimisher
Realistic heathenistic
Killer with a vengence
Breathing this shit
Your whole facad's punkish
I'll make you kneel before zod

Biblical hits, flippable kickable spits
Niggas with critical lyricals
Never no mythical shit
Step into the evil fickle abyss
Wiggle in pittifulness
Swivel this and get pistol whipped

It's been along ride
Tecca nina just won't die ei ei ei eiya
Better feel it when I drill it
(Trick)
Real is when I kill it
(Mitch)
Hit it hit it
Never ever tell a millimeter killer
Quit it, bitch

If you ain't got shit to fuck with this
Take that dead shit on
And if you're bitch in the club with ass on me
I'm gonna take that home

By the sinister Tech N9NE
By the sinister, by the sinister
By the sinister Tech N9Ne
Vill-on y'all know me by the
Everybody say KC's in the house what

Off the hook, stalking in clubs
Tossing 'em walkin' in blood
Barking that rogue dog shit
Dirty devils better hold yaw lips
Nina ripping, ill beast flows
Yeah, we know it will reach gold
Platinum, feel these flows
Comin' off of kill creek road
Say my name five times
Tech, Tech, Tech, Tech N9NE

I will appear in your mirror
Through your chest ripping out your spine
Hungry like an Ethiopian
Living off the blood in your veins
Alias Donny Kevorkian
Never were you ready for the pain
What do ya get
When you cross Tech
With a hard ass track?
Innovative, twisted

Psycho, thugged out
What do ya get
With Rock, Will, Phlaque and Dynomack?
Nitwits, misfits, sick shit, Nnutt Howze
What do ya get when you cross tech with a fine bitch in the club?
KY, bou lou, motel, sextime
What do you call a rappin' ass
Rogue dog villain pretty mother fucker?
Donny Quest, Azmo, Sinister Tech N9NE

If you ain't got shit to fuck with this
Take that dead shit on
And if you're bitch in the club with ass on me
I'm gonna take that home

By the sinister Tech N9NE
By the sinister, by the sinister
By the sinister Tech N9Ne
Vill-on y'all know me by the
Everybody say KC's in the house what
TECH N9NE's in the house

Songwriters
AARON YATES, WILLIAM WILSON, SEAN RASPBERRY

Published by
Lyrics © MUSIC OF WINDSWEPT

Listen to Tech N9ne Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News