Snoop Dogg Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Sixx Minutes Lyrics

from Tha Doggfather

"Sixx Minutes" is track #9 on the album Tha Doggfather. It was written by Snoop Doggy Dogg, . / Vanterpool, Reggie / Wheeler, Ralph J. / Davis, Douglas.
Edit
"Sixx Minutes" is track #9 on the album Tha Doggfather. It was written by Snoop Doggy Dogg, . / Vanterpool, Reggie / Wheeler, Ralph J. / Davis, Douglas.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Sixx Minutes Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

One, two, three, four, one

Yeah, yeah, yeah, make some motherfuckin' noise
Yo Doggy Dogg you're on, live on stage
Performin' tonight, you know who
The one and only, Don Corleone
The big homey you know me

Well, if it's on I guess it's bout time
Let me slide into this OG rhyme
I do mine the way I do mine
And I takes my time when I'm droppin' my lines
I look around, I spot MC's all in the place, all wannabe's
Tryin' ta make their paper, tryin' to do their thang
But to me they all tryin' to say the same thang
How could you rap over be said what

You ain't reachin' the crowd, you ain't makin' your fact
You ain't droppin' lines that hit the top
You can't make the party go hip hop
You can't do your thing without usin' mine
We get and steal, I see you're on the grind
But I'ma take my time to get my point across
And if you get caught up in the rap shit then got lost
And if you get tossed it's on your own, it's your own fault

See I gots ta get mine, I don't try no song
I just move on, groove on, try to prove on
Then I do mines to do mines and I'ma keep on, keep on
Keep on to get 'cha you in a smooth type of atmosphere
Sit back and pay attention yeah
You ain't never heard it like that
Is that right? That's right black but

Sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes
Sixx minutes Doggy Dogg you're on, on, on
Excuse me Doggy Dogg you're on

Sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes
Sixx minutes Doggy Dogg you're on, on, on
Excuse me Doggy Dogg you're on

I gets my hair whipped on Friday, my day, why they
Even trippin' on me? Yeah the big homey
Gamey Gamey says Snoop Corleone
Listen to me man, stay away from them phones
It's niggas like that that get you caught up quick
You gots ta stay focused Dogg, keep your eye on your grip

'Cause if you slip they gonna get 'cha and they gon' get'cha fast
These niggas out for your money man, they tryin' to get your cash
I don't give a damn, you gots ta match
You can be from the East Coast and get love
'Cause I ain't trippin' on your ass
I don't smash on niggas who are smaller than me
I smash on niggas who big like the DPGC

Ooh wee, I get 'cha crazy
You gots ta have a stomach for this shit, baby
And if ya don't you won't, you fake the funk
See Snoop is the G in the G-Funk
Now don't do nothin' that you can't get out of me
You know I got big love for the real G's
We make mo' G's, I gots ta have it

Sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes
Sixx minutes Doggy Dogg you're on, on, on
Excuse me Doggy Dogg you're on

Sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes, sixx minutes
Sixx minutes Doggy Dogg you're on, on, on
Excuse me Doggy Dogg you're on

I got the, I got the, I got the paper
I keep ya, I keep ya, I keep ya cryin'
I thought ya, I thought ya knew my nigga
Ya better, ya better ask somebody

It don't quit
Now let me take my time and just get into the shit
I'm just driftin', so swift and smooth
How many niggas make the whole party move like I do?
I can't name nobody
So sit back relax and let the Dogg rock the party

Ain't no party like a DP party
'Cause everybody in the DP party's naughty
They acts a fool, old school, new school
Everything is everything, everybody playin' cool
Ain't no set trippin', everybody just dippin'
Bitches gettin' with niggas and niggas gettin' bitches
It's all superb, word to my momma ain't no drama, no need for that
You can put your gat back in your pocket
Unlock it cos Snoop Dogg is on the mic, I plan to rock it
Don't stop, excuse me Doggy Dogg you're on

Sixx minutes, sixx minutes
Sixx minutes Doggy Dogg you're on, on, on
Excuse me Doggy Dogg you're on

Excuse me, Excuse me, Excuse me
Doggy Dogg you're on
Doggy Dogg you're on

Songwriters
SNOOP DOGGY DOGG, . / VANTERPOOL, REGGIE / WHEELER, RALPH J. / DAVIS, DOUGLAS

Published by
Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc.

Listen to Snoop Dogg Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News