Mutya Buena Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Suffer For Love Lyrics

"Suffer For Love" was written by Buena, Mutya / Tennant, Lorne Alistair / Brownlee, Larry / Redmond, Gus / Simon, Lowrell Jr / Lally, Gulzar.
"Suffer For Love" was written by Buena, Mutya / Tennant, Lorne Alistair / Brownlee, Larry / Redmond, Gus / Simon, Lowrell Jr / Lally, Gulzar.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Has love lost its meaning?
Am I destined not to feel it?
Baby, I have
And I just don't know it when I'm in it

Is it me to blame
I really need to change
This pattern I'm seeing
I don't wanna be in

Why I gotta mess it up
And get it wrong
Like some kind of curse
Oooh

Why do I have to suffer for love
Suffer for love
I've given it everything
Still it ain't happening
I'm sick of it all
What does it want
It's asking too much
I'm a sucker for a suffer for love (yeah)

I wanna be happy
I wanna be laughin'
Just like all the people that I see up in the movies
So I'm gonna take chances
And I'm gonna make the difference
Coz Cupid's got to put me in love

I keep on trying but I don't know how it works
There's no instruction so I keep on getting hurt
Over again, over again, over and over and over again

I keep on trying but I don't know how it works
There's no instruction so I keep on getting hurt
Over again, over again, over and over and over again

Why do I have to suffer for love
Suffer for love
I've given it everything
Still it ain't happening
I'm sick of it all
What does it want
It's asking too much
I'm a s...

Why do I have to suffer for love
Suffer for love
I've given it everything
Still it ain't happening
I'm sick of it all
What does it want
It's asking too much
I'm a sucker for a suffer for love (oh yeah)

Songwriters
Buena, Mutya / Tennant, Lorne Alistair / Brownlee, Larry / Redmond, Gus / Simon, Lowrell Jr / Lally, Gulzar

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC

Listen to Mutya Buena Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll