Lil' Twist Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

The Leak Lyrics

Add song information...
Edit
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

LIL TWIST VERSE 1
its the microphone killa
microphone wrecka
call me mr. twist himself
the young chubby checker
like young money young'n
when no playn the boy
but i yet
and i am your favorite kids choice award
nick at night another year
and my girls know miley cyrus
but the money keep flowin
like the jonas on the island
jonas brothas im so illy
like look VIC im so so silly
like im sittin in the lab with Jae Millz you gotta feel me
WAIT
young mula baby
yeah we so crazy
and i am so amazing
and ya'll are so lazy
call me jeezy baby
and please dont try to play me
yeah
you gonna need more than god to come save me
WAIT
thats my savior
church, now im missin ya
eyes burnin everyday, im sayin like im mase'n ya
then i hit tha harlem shake
they like look lil twist you mazin now**
then i hit the back space
now lil twist erasin ya
nah im just show casin ya
if a test im a'sin ya
if u the young and im the cap
i cant belive no chasin ya
and wit these jew els boy i cant feel my face
and i open up your top
now the now the kid wastin ya
intelligence the lil that u had
im the big bad wolfs dad
homie no comparin me to no one
especially u im in the league next to u
oh i bumpd u
u boo times 2
and im ooo who weee
awsome
greatness
thats i
u can see me wit no eyes
flyer than a birds sight
no lie
why should i
im fly high
like jim jones song
we ballin
when i was born to skip college
straight running this game
no shame
you lame and rap should be my middle name
lil twist and young game
no roka fella ella
this rap game aint easy
oh wait it is easy when your big brothers WEEZY
GO!
LIL WAYNE VERSE 2
Brand New money, br-brand new bostin'
and ya act brand new and get a brand new coffin
lil bro i got ya hold ya weight and imma spot ya
all ya need is the combination to the locka
im the hip-hop rocka
im the hip-hop docta
im in tip-top shape and my flip flops gucci
drinkin sacky, eating sushi with a bunch of bad groupies
I swear im a walking movie, u aint even gotta cue me.
and baby im the **** you aint even gotta do me
cuz aint no one gon do me better than imma do me
so so imma do me
my WATCH SAY TIME TO DO ME.
u dont kick it like i kick it, bitch i kick it im kinda bruce lee.
im the shooter behind the shooting im the looter behind the looting
and i got so much swagger i swear swagger tryin to sue me.
yo girlfriend trying to new me
i mean she trying n to get to kno me
she say that she will do all kinds of crazy **** to kno me.
Ok Lil Twist im Kobe but im shooting like Ginobli
no one after, nor before me i go to earth when mars is boring.
what am i worth? u cant afford me.
but ya baby moms adore me
she wanna read my tattoos like a mothafukin story.
thats another fukin story
well we get to that later
u dont kno what ur in for , and call me mr.data
or u can call me its the greatest or for short just the greatest.
i swear i walk right on the lot and bought the longest mercedes
its WEEZY baby hoe
turn up ya radio
im in the penthouse ****ing on the patio
she call me daddy yo
she dont wear panty hoes
and when im done watch out i do magic, make her vanish yo
but she was spanish though, and i like them spanish hoes
yeah two of them and one of me's a weezy sandwich hoe
but i be like damn them hoes, i am an animal
i am the chief of the tribe like a seminol
crazy like ann nicole
but im expanding tho
man i swear i dont need security
i need fan patrol
and i am Young Mula
and so is twisty baby
and u ever forget that
and dont forget the baby
GONE

print correct
Listen to Lil Twist Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Poll

Vote Now
Next Poll