Aretha Franklin Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

This Christmas Lyrics

from This Christmas Aretha

"This Christmas" is track #5 on the album This Christmas Aretha. It was written by Casey, Brandon D/casey, Brian D/breeding, Carl/norman, Kyle / Aldridge, Darcy Tare/wingo, Richard.
"This Christmas" is track #5 on the album This Christmas Aretha. It was written by Casey, Brandon D/casey, Brian D/breeding, Carl/norman, Kyle / Aldridge, Darcy Tare/wingo, Richard.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

Hang all the mistletoe
I'm gonna get to know you better this Christmas
And as we trim the tree
How much fun it's gonna be together this Christmas

Fireside is blazing bright
And we're caroling through the night
And this Christmas will be a
A very special Christmas for me, yeah, yeah

Alright, Eddie, my son
Sing it, Eddie

Oh, presents and cards are here
My world is filled with cheer and you this Christmas
And as I look around, your eyes outshine the town
Oh they do this Christmas

The fireside is blazing bright
We're caroling through the night

Eddie, you mustn't upstage your mama with those kinds of notes
Shake a hand, shake a hand, be a friend, be a friend, y'all

This Christmas

Oh, the fireside is blazing bright
And we're caroling through the night
And this Christmas will be
A very, very, very special Christmas for real, yes it will

This is what we got to do, gang
For me this Christmas, this Christmas
You'll be sittin' somewhere, and you've got the blues
Think about the man who ain't got no shoes, yeah, yeah

Hang on, hold on until Christmas
Higher, higher, hang on, hold on to Christmas
Hang on, hold on until Christmas
Yeah, hold on to your faith, 'til Christmas and after, oh, and after

This Christmas, this Christmas, this Christmas
Well, well, well, well, well, well
Hold on, hold on, hold on 'til Christmas
You gotta hold on

Songwriters
CASEY, BRANDON D/CASEY, BRIAN D/BREEDING, CARL/NORMAN, KYLE / ALDRIDGE, DARCY TARE/WINGO, RICHARD

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group

Listen to Aretha Franklin Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll