The Roots Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Thought @ Work Lyrics

"Thought @ Work" was written by Collins, Tarik L. / Thompson, Ahmir K. / , Y.
Edit
"Thought @ Work" was written by Collins, Tarik L. / Thompson, Ahmir K. / , Y.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Thought @ Work Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

Yo, where the freaks at, lookin' at me?
You wanna see Black? Then jump on it
And to the chumps who think they might want it
I might spot your ride and dump on it

And send a couple of boys to that corner of yours
And role out with a nigga slumped on it
You see Black fall back son
Me and Shock up in a Black Regal no insurance

We like DEA serving warrants
So tell the freaks you know to stop whorin'
We gon' grab the mics and get 'em off the wall
So e'rybody in here can stop snorin'

Yo where the safe money unlock it, pull it out your pocket
Ben Banniker Bay with the Al Morrocan
Black thought on capitals like the sovereign
Girls get your eyes back up out the sockets

Focus, flawless, New York to Europe
To lands where my feet ain't even touch the soil yet
What a movement, the rap solution
It thumps so hard we got 'em world wide usin' them

Tracks from Black for satisfaction
The role of captain played by Samuel L. Jackson
Yo ill insanity that's cold and morbid
But when I'm in your orbit, your soul absorb it

A real raw nigga won't fold or forfeit
A thorough bred gonna enforce it
Tariq's where the beats at
And where the people out their seats at

For what? 'Cause y'all on it
I'm like Aqua man and Brown Hornet
I'm like Imhotep but don't flaunt it
Dog, reintroducing Master Thespian

Ho-telling-est, elin-est, emceein
Fuck getting money for real, get freedom
Black on the grind from A.M to the P.M
Splash up crash up the X-5 B.M

Motive entertainment the Philly Mob we in
Weak hearts, yo we not them
Waddup nigga T3 nigga Bahtem
When the M-ill get home we're gonna win

First one to fall cats with no chin
The mic the Black hold remain smokin'
And ladies up in the place is wide open
For real you know what I'm talking about

Pull it out your pocket
Pull it out your pocket
Pull it out your pocket
Check it out

You feel this shit soon as they throw it on
You feel this joint, this is your new favorite song
You at the dance hall, you got it going on
It's time to show it off, so throw your hands up

Check it out, yo
You feel this shit soon as they throw it on
You feel this joint, this is your new favorite song
You at the dance hall, you got it going on
It's time to show it off yall niggas know what's up

Yo here go the rapper of the year, year of the rap
Come from South Philly where the hammers are clapped huh?
Violate and you will answer to Black
You a thug not really there's the answer to that

Lee ya, boxed silly with the hands skill attack
Cancel your check flip, dismantle your trap huh?
Wanna pack can't handle your strap
You a schmuck type, shoot your man in the back

Meanwhile I'm outstanding and I'm outspoken
Wild out take fools out without joking
If I run out of shots, I'm going out poking
On a date with sis we going out stroking

And the shot is fantastic
The fantastic is the romantic
And to the freaks in the house if you're ready to bounce
We can go to the flat then get tantric

Yeah, you pronounce the name Tariq, any questions?
Street hip-hop I bring forth the essence
You see pulling up five deep
With nothing but dimes inside of my jeep

I'm not arguing to get in VIP cocksucker prick
Suck a dick I'ma floss for the fuck of it
Girls say the baw black be on some other shit
Nigga talk like you work for the government

My words worth like Barnes & Noble
Spit hot flames that'll harm your vocal
Spit thought name, I'm a bomb your local
Neighborness, for a ten mile radius

Well every ghetto craving this new anthem
My brain unstable and I'm just too handsome
I bang with the best around
Who can test the ground when I finesse the sound
Here come the controller

You feel this shit soon as they throw it on
You feel this joint, this is your new favorite song
You at the dance hall, you got it going on
It's time to show it off, so throw your hands up

Check it out, yo
You feel this shit soon as they throw it on
You feel this joint, this is your new favorite song
You at the dance hall, it's time to show it off
You got it going on, y'all niggas know what's up

Songwriters
COLLINS, TARIK L. / THOMPSON, AHMIR K. / , Y

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group, REGENT MUSIC CORPORATION

Listen to The Roots Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Latest News