Macy Gray Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

Time of My Life Lyrics

"Time of My Life" was written by Mcintyre, Natalie / Stewart, Natalie / Ross, Dante A. / Elizondo, Michael A..
Edit
"Time of My Life" was written by Mcintyre, Natalie / Stewart, Natalie / Ross, Dante A. / Elizondo, Michael A..
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.
  • Play Video
  • Correct
  • Print

Time of My Life Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

When they're done and left for dead
I've been out of my head
And now I wanna be bigger
Bein' here with you
It's not so hard to be
I can see my dreams
I know, I'm gonna be better
My friends always say

My friends always say
That everything will be okay
But it don't always
Work out that way
So here I am again
Belivin' in, 'cause I remember when, baby

I had, the time of my life
Everything is right with you
After all that I've been through
(Yea)
I ain't tried to lose
This time of my life with you

(Baby, I had)
People say I'm out of line
So much on my mind
Like I wanna be bigger
Sometimes it don't rhyme
But when you're here with me
(Here with me)
I have poetry
(Poetry)
I know, I'm gonna be better

And my friends always say, yea
(My friends always say)
That everything will be okay
But it don't always
Work out that way
So here I am again
Belivin' in, 'cause I remember when
(Belivin' in, I remember)

Baby, I had
(Oh yeah)
The time of my life
(The time of my life)
Everything is right with you
(Everything is right)
After all that I've been through
(Yeah)
I ain't tried to lose
(Ain't tried to lose)
This time of my life with you
(This time of my life with you)

(Baby, I had)
One day we will see
(The giant)
The giant baby
(Finally see)
Finally see me smile
Hear me laughing, out loud
(La-la-laugh)
My voice will be heard
(Be heard)
Its no longer absurd
(No longer absurd)
And I hope you hear
(I hope that you hear)
'Cause baby, baby, I had
(The time of my life)

(I had)
The time of my life
(Oh yeah)
Everything is right with you
(Everything is right)
After all that I've been through
(Oh yeah)
I ain't tried to lose
(Ain't tried to lose this)
Gotta make my move and groove
Everything I can
(I can)

The time of my life
Time of my life, with you
(Time of my life, with you)
Baby, take my hand
(Baby, take my hand)
'Cause I wanna hold on to
(Wanna hold on to)
This time of my life, with you
(Yeah yeah)
Baby, I had the time of my life
(The time of my life)
Time of my life
(Time of my life with you)
Baby, I had the time of my life

Songwriters
MCINTYRE, NATALIE / STEWART, NATALIE / ROSS, DANTE A. / ELIZONDO, MICHAEL A.

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group, EMI Music Publishing

Listen to Macy Gray Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News