Soundtrack Artists Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

Two Perfect Girls Lyrics

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)
show more
Edit | show less
Help
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

A one-woman man's what I wanna be!
Stay by her side soooo faithfully!
I would if I could...
But it's just no good...
Cuz there's 2 perfect girls for meee...
Hahaha! Alright!

Jenny! Oh Jenny!
Joy! Oh Joy!
A one-woman man's what I wanna be!
But there's 2 perfect girls for me!
Oh yeah!

Officer Jenny!
Oh can't you see!
You can lock me up and throw away the key!
Jenny! If lovin' you's a crime!
Then sent'ce me now! 'N I'll do the time!
My uniform beauty's simply the best!
She's got me heart under house arrest!
But before that cop names me her boy...

I'm head over heels!
He's head over heels...
Head over heels for a nurse named...
Jooooy!

Woo!
Jenny! Oh Jenny!
Joy! Oh Joy!
A one-woman man's what I wanna be!
But there's 2 perfect girls for me!

All Right!
Nurse Joy!
Won't you please!
Cure me of this baaaad disease!
Oh Joy!
The diagnosis is bleak!
When I see your face...
My knees get weak!
Well, I'm burning up!
I got the fever!
She's my perfect nurse!
And I'll never leave her!
Her bedside manner has healed so many!

So why am I in love?
Why is he so in love?
Why am I in love?
With Officer Jenny!

Yeah!
Jenny! Oh Jenny!
Joy! Oh Joy!
A one-woman man's what I wanna be!
But there's 2 perfect girls for me!
Hahahaha! Alright! Swing it!

Woo!
A one-woman man's what I wanna be!
But there's 2 perfect girls for meeeee...

Oh! I've tried...And I've tried...
And I've searched way deep inside...
From these two, I won't choose...
I can't stand the bad news...
About the name of the girl that I'm gonna lose!

This can't go on! Enough is enough!
I've gotta pick one, no matter how tough!
It's time for eenie-meenie-minie-moe!
But wait a second!

Wait a second!
Wait a second!
Com'on and wait a second!
What's her name?

I've just gotta know!
I've just gotta know!

Oh Jenny! Oh Jenny!
Joy! Oh Joy!
A one-woman man's what I wanna be!
But there's 1, no 2!
No, 3, 4, 5, 6, 7, ssssoooo many!
Perfect girls for mee-eeeee!
Alright!

print correct
Listen to Soundtrack Artists Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Poll

Vote Now
Next Poll