Shawnna Lyrics

Overview / Lyrics (see all) / Photos / Videos / News

print correct

What Can I Do Lyrics

from Worth tha Weight

"What Can I Do" is track #9 on the album Worth tha Weight. It was written by Elliott, Melissa A. / Guy, Rashawnna / Miller, Brian Anthony / West, Kanye Omari.
Edit
"What Can I Do" is track #9 on the album Worth tha Weight. It was written by Elliott, Melissa A. / Guy, Rashawnna / Miller, Brian Anthony / West, Kanye Omari.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Submit Corrections Cancel

What can I do? 'Cause I can't keep from drinkin' this yak
And I can't keep from smokin' dem sacks, am I a fool
What can I do? 'Cause they be callin' me all the time
And I think I'm gonna lose my mind, what can I do

What can I do? 'Cause I can't keep from drinkin' this yak
And I can't keep from smokin' dem sacks, am I a fool
What can I do? 'Cause they be callin' me all the time
And I think I'm gonna lose my mind, what can I do

I'm fucked up again and I think
I'm finna throw my guts up again
But I can't move 'cause I'm stuck off
The Gin and the Henn and Bacardi and Remy

Let's hit the party it's in me
And I still got a fifth of some more whiskey
Tipsy, feelin' real shiesty and risky
Bangin' a bitch if she wanna get frisky

Niggaz wanna get up on the fifth let's go
Niggaz wanna get up on a O let's roll
Niggaz got da 50's of da dro and they swore
Put it in da swisher finna smoke it like whoa

Don't understand me, I don't want a Grammy
Just hand me a hand full a goddamn whammy
Fluffed out and fancy packed where dat fancy
Now ride bumpin' how high in da Camry, whoa

Dude, I stay so high, I can't stop drinkin'
I feel like a fool, am I losin' my mind, baby Bubba I'm
Dude, I stay so high, I can't stop drinkin'
I feel like a fool, am I losin' my mind

Ain't gon' front like I don't smoke huff
Thats prob' why a muhfucka throw so rough
I drink dark liquor so I think I'm tough
A lot of scared niggaz didn't think I bust

Midwest niggaz do it minked out plush
Six piece wings wit the fruit punch crush
Project niggaz from the hundreds to the low
151 got my stomach on the flow

Matter fact y'all can't fuck wit da go
Kayne wit da hot track, Shawna wit da flow
Most of y'all bitches can't top what ya know
Signed out fa 16 bars through the door

So act like ya know bitch smackin' dem hoes
Smokin' a sack packed in a Tahoe
Kids in da back, swig in my lap
Cops on my track, so I hid me a strap I'm gone

Dude, I stay so high, I can't stop drinkin'
I feel like a fool, am I losin' my mind, baby Bubba I'm
Dude, I stay so high, I can't stop drinkin'
I feel like a fool, am I losin' my mind

It's Missy and ya know dat, locate me like a lojack
I'm on ya back like a nap sack
And when I rhyme you betta go back
To da lab goddamn man I'm tighter than a wave cap

Nah, muthafucka can I say that
When I'm bouncin' on dem 24 babies
They be goin' like wait man, I be fuckin' yo, man
And I already done did dat, y'all chicks betta sit back and relax

Now listen up fa the feedback, me and Shawnna
In da H2 hummer gettin' tan for the summer
I caught real breezy, whack bitches y'all greedy

And if ya don't write ya rhymes then easy
'Cause we don't believe it
And me and Shawnna shut it down best believe it

Dude, I stay so high, I can't stop drinkin'
I feel like a fool, am I losin' my mind, baby Bubba I'm
Dude, I stay so high, I can't stop drinkin'
I feel like a fool, am I losin' my mind

What can I do?
What can I do?

Songwriters
ELLIOTT, MELISSA A. / GUY, RASHAWNNA / MILLER, BRIAN ANTHONY / WEST, KANYE OMARI

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group, EMI Music Publishing, Royalty Network

Listen to Shawnna Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News

Poll

Vote Now
Next Poll