Your Money Or Your Life Lyrics

from I Am the West

"Your Money Or Your Life" is track #6 on the album I Am the West. It was written by Jackson, O'shea / Jones, Triston.
Edit
"Your Money Or Your Life" is track #6 on the album I Am the West. It was written by Jackson, O'shea / Jones, Triston.
For Example...
What chart rank did the song debut? What is the song about? Has it won any awards?, etc.
Cancel Submit
Thank You For Your Submission
Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

Your Money Or Your Life Submit Correct Lyrics

Submit Corrections Cancel

This world, so trife
Your money or your life
(Yeah)
Keep your kids, keep your wife
Money or your life
(Give it up)

This world, so trife
(So trife)
Your money or your life
(West Coast)
Keep your kids, keep your wife
Money or your life

I got that gangbang mentality, movie after movie
Can't get it outta me, who wanna battle me?
Mouth is a Uzi, I thumbtack your ass
To the concrete, treat you like a floozy

This pyroclastic flow that I lay
Will turn this fucking booth to Pompeii
Now what will I do in broad day?
I turn Broadway into a hallway

Motherfuckers wanna know the herbs and spices
They come to me and wanna know what my advice is
I'm spiritual, nigga, like Jesus Christ is
And lyrical, bitch, I'm 'bout the nicest

Content longevity
Plus I spit shit that sit on your brain, nigga, heavily
I can do this shit 'til I'm 70
On the Vegas strip, yeah, there I be

This world
(This world)
So trife
(So trife)
Your money or your life
Keep your kids, keep your wife
Money or your life
(Give it up)

This world, so trife
(So trife)
Your money or your life
(You know)
Keep your kids, keep your wife
Money or your life

Now I get that money, make that cheddar
Play a double header, we can do better
You can get wetter, blown out your sweater
So much game, need Dick Vivetta

Now Helen Keller can read this letter
23rd space if you read alphabet-a
I'mma go-getter, you's a point setter
Pointin' at me like you got a vendetta

Boy, you know better, they used to call me
Cube The Impaler, ask Jerry Heller
You the kind of fella that look for Cinderella
I'm the kind of fella that steal her umbrella

Now this ain't a diss, don't tell Rocafella
And don't try to exorcise the ghost of Makivella
But I just got to be the best storyteller
A tough, Slick Rick win with this acapella

This world
(Axe Yella)
So trife
Your money or your life
(Grand wizard)
Keep your kids, keep your wife
Money or your life

This world
(This world)
So trife
(So trife)
Your money or your life
(Gotta have it)
Keep your kids, keep your wife
(Come on)
Money or your life

OMG is down with us, Doughboy is down with us
Dub C is down with us, Crazy Goons is down with us
Snoop Dogg is down with us, Warren G is down with us
Ice T is down with us, Dr. Dre is down with us

MC Grand is down with us, Bad Luck is down with us
Das Dillingers is down with us, Young Corrupt is down with us
Maylay is down with us, Swab House is down with us
King P is down with us, The Game is down with us

This world, so trife
Your money or your life
Keep your kids, keep your wife
Money or your life

This world, so trife
Your money or your life
Keep your kids, keep your wife
Money or your life

Songwriters
JACKSON, O'SHEA / JONES, TRISTON

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group, Kobalt Music Publishing Ltd.

Listen to Ice Cube Radio on Last.fm, Radio.com or Jango

Music News